تاریخ انتشار: 1402/02/13 19:02
کد خبر: 6914

ویسی برای نفت آبادان شوک مثبت بود

کارشناس فوتبال خوزستان گفت: انتخاب ویسی به عنوان سرمربی نفت آبادان، یک شوک مثبت برای این تیم بود و این مربی موفق شد در پنج مسابقه، هشت امتیاز کسب کند.
ویسی برای نفت آبادان شوک مثبت بود

غلامرضا خلیفه، مدرس رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، در خصوص عملکرد تیم صنعت نفت آبادان پس از پیوستن عبدالله ویسی به این تیم، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان، اظهار کرد: تیم صنعت نفت آبادان تا پیش از آمدن عبدالله ویسی وضعیت خوبی نداشت و کمتر کسی به بقای این تیم در لیگ برتر امید بسته بود، از همان ابتدا بر این باور بودم که این تیم بازیکنان خوبی دارد و حتی بازیکنانی که در نیم فصل با سؤتدبیر مدیران و سرمربی سابق این تیم از نفت آبادان جدا شدند، می‌توانستند به این تیم کمک کنند.

وی از انتخاب ویسی به عنوان سرمربی نفت آبادان، به عنوان یک شوک مثبت برای این تیم نام برد و افزود: این مربی موفق شد با این تیم در پنج مسابقه، هشت امتیاز کسب کند که البته در مقابل ملوان مستحق سه امتیاز بود و در مقابل سپاهان نیز، چهره یک تیم بازنده را نداشت و در صورتی که این امتیازات محقق می‌شد، نفت آبادان در حال حاضر دغدغه سقوط نداشت.

این مربی فوتبال خوزستان، تصریح کرد: همانطور که صنعت نفت آبادان هفته‌های خوبی را پشت سر گذاشت و به لحاظ فنی و هم امتیازی سیر صعودی را طی کرد، به موازات آن، رقیب این تیم یعنی مس کرمان یک روند نزولی را  در پیش گرفته است و باعث شده هواداران صنعت نفت، امید بسیاری به این تیم پیدا کنند.

خلیفه‌ یادآور شد: نفت آبادان در فاز بدنی وضعیت مناسبی پیدا کرده و به همین خاطر، قوت اجرای تاکتیک‌های مختلف را پیدا دارد، بالا رفتن سطح آمادگی جسمانی تیم، رویکرد نفت آبادان را در فاز دفاع و حمله متفاوت کرده و این مؤلفه پیش از این در نفت آبادان مشاهده نمی‌شد. خط دفاع این تیم در زمان تاوارس با هر حمله از هم گسسته می‌شد و گل دریافت می‌کرد و از سویی دیگر موقیعت گل ایجاد نمی‌کرد و اگر بازی مقابل نساجی را فاکتور بگیریم، بازی این تیم مقابل ملوان و پیکان هنر مربی را نشان داد که در روزی که تیم خوب نبوده، دست کم یک امتیاز کسب کرده است.

وی با بیان اینکه ویسی به درد نفت آبادان خورده و آینده را برای این تیم خوشبین هستم، گفت: در بازی این تیم مقابل استقلال تهران که یکی از آماده‌ترین تیم های ایران است، طبیعتاً ویسی تاکتیکی اتخاذ خواهد کرد که متناسب با نوع بازی حریف خواهد بود که با این تفکرات، کسب یک امتیاز برای نفت آبادان دور از تصور نیست.

مدرس رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا خاطرنشان کرد: اگر صنعت نفت آبادان در این بازی با تک امتیاز آزادی را ترک کند، در مقابل ذوب‌آهن در آبادان می‌تواند به‌طور کل، بقای خود را مسجل کرده و نیاری به کسب امتیاز مقابل گل‌گهر هم نداشته باشد، هر چند نماینده سیرجان هم پس از جدایی امیر قلعه‌نویی آن صلابت و شخصیت برنده گذشته را ندارد.

خلیفه در پایان گفت: باشگاه نفت آبادان اگر روی ویسی سرمایه‌گذاری کند و به وی فرصت بدهد، می‌تواند علیرغم انجام فوتبال نتیجه‌گرا، نمایش زیبا را نیز در ذات این تیم بگنجاند، چرا که این مربی دارای توان است و برای فعالیت در استان خود انگیزه دوچندانی دارد. از سویی دیگر، بازیکنان با تجربه این تیم که در استقلال خوزستان با این مربی کار کرده بودند، با بازگشت این مربی احیا شدند و به روزهای اوج خود بازگشته‌اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n87r3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نفت آبادان - نساجی قائمشهر؛ آیا یک شمالی به یک جنوبی کمک می‌کند؟!