تاریخ انتشار: 1402/02/14 17:27
کد خبر: 6871

استقلال مجیدی بالاتر از بارسلونای ژاوی

عملکرد فوق العاده تیم استقلال تهران در فصل گذشته فوتبال ایران آمار بی‌نظیری را به نام این تیم در فوتبال ثبت کرده است.
استقلال مجیدی بالاتر از بارسلونای ژاوی

تیم فوتبال بارسلونا در این فصل از فوتبال اسپانیا یکی از منحصربه فردترین آمار ممکن را به نام خود ثبت کرده است. بارسا تحت هدایت ژاوی به دژ مستحکمی تبدیل شده که عبور از مدافعان آن کار هر مهاجمی در لالیگا نیست. البته این آمار تنها برای لیگ فوتبال اسپانیا است اما آبی‌آناری‌ها در لیگ قهرمانان، لیگ اروپا و جام حذفی اسپانیا عملکرد درخشانی نداشتند.

تیم بارسلونا در جام حذفی با شکست برابر رئال مادرید حذف شد. شاگردان ژاوی همچنین نتوانستند از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند و در لیگ اروپا نیز با شکست برابر منچستریونایتد حذف شدند.

اما آیا آمار خط دفاعی مستحکم تنها در اختیار مردان کاتالان است؟ پاسخ این سوال خیر است زیرا در فصل گذشته فوتبال ایران تیم استقلال تهران با هدایت فرهاد مجیدی توانست اماری بهتر از شاگردان ژاوی را به ثبت برساند. این تیم در ۳۰ مسابقه لیگ بیست و یکم تنها ۱۰ گل را دریافت کرد تا بهترین آمار تاریخ لیگ را به ام خود ثبت کند. استقلال همچنین با ۷۰ گل زده برترین آمار خط حمله لیگ را در یک فصل به نام خود کرده است.

تیم مس رفسنجان نیز شانس آن را دارد که در لیگ امسال با کمترین گل خورده بازی‌ها را به پایان برساند. این تیم در ۲۷ دیدار گذشته خود تنها ۱۲ گل دریافت کرده و آمار فوق‌العاده ای در خط دفاعی دارد. شاگردان ربیعی اگر بتوانند روند کلی‌شیت‌های خود را در سه بازی آینده حفظ کنند دومین خط دفاع برتر تاریخ لیگ فوتبال ایران خواهند شد. تیم استقلال سال ۱۴۰۱ با ۱۰ گل خورده رقابت‌ها را به پایان برد.

در لیگ بیست و دوم تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک نیز تنها ۱۳ گل دریافت کردند و به دنبال ثبت بهترین خط دفاع لیگ به نام خود هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zzgj3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقاد تند سرمربی بارسلونا از بازی بد شاگردانش برابر آلمریا : هیچ بهانه‌ای قابل قبول نیست!