تاریخ انتشار: 1402/02/20 18:05
کد خبر: 6506

حامد لک می‌توانست تاریخ را ورق بزند!

دروازه‌بان مس رفسنجان شانس زدن رکورد بیشترین کلین‌شیت تاریخ لیگ برتر را داشت.
حامد لک می‌توانست تاریخ را ورق بزند!

بیشترین آمار کلین‌شیت تاریخ لیگ برتر مربوط به سید مهدی رحمتی با بسته نگه داشتن دروازه‌اش طی ۲۱ مسابقه در فصل ۹۲-۹۱ و در جدول ۱۸ تیمی مسابقات بود که بازی‌ها تا هفته سی و چهارم ادامه پیدا می‌کرد، اما پس از ۱۶ تیمه شدن بازی‌ها، بیشترین رکورد برای گلرها به عدد ۱۸ رسید که احتمال داشت در این فصل شکسته شود.

در فصل جاری لیگ برتر حسین پورحمیدی و علیرضا بیرانوند، گلرهای آلومینیوم اراک و پرسپولیس این شانس را دارند تا در صورت بسته نگه داشتن دروازه‌شان طی دو دیدار آینده، به عدد ۱۸ کلین‌شیت برسند و رکورددار شوند، اما در این بین حامد لک نیز می‌توانست به رکورد بهتری دست پیدا کند که اتفاقات عجیب این فصل برای او و مس رفسنجان نگذاشت چنین شرایطی رقم بخورد.

حامد لک که دو سال قبل با ثبت ۱۷ کلین‌شیت بهترین عملکرد را در پرسپولیس بر جای گذاشت، در فصل جاری لیگ برتر توانسته ۱۳ کلین‌شیت در ۲۲ مسابقه‌اش داشته باشد و ۶ بازی را بنابر دلایل مختلف از دست بدهد که اتفاقا مس رفسنجان در هر ۶ دیدار هیچ گلی دریافت نکرد و اگر لک در نیمی از این بازی‌ها بود، الان دوباره شانس تصاحب دستکش طلا را پیدا می‌کرد.

1873555

دروازه‌بان مس رفسنجان که همراه تیمش کمترین آمار گل خورده بین تمام تیم‌های لیگ برتر را داشته و زیر نظر محمد ربیعی به شرایط فنی و روحی روانی خوبی رسیده، علاوه بر اینکه در ۶ مسابقه به خاطر ممنوعیت یا محرومیت حضور نداشته، در ۵ دیدار دیگر هم با بدشانسی مواجه شده است.

مس رفسنجان که امسال در دیدارهای مختلف این فصل ازجمله صنعت نفت با اشتباه عجیب داوری دروازه‌اش باز شده، در پنج مسابقه هم مقابل پرسپولیس (رفت و برگشت)، نساجی مازندران (رفت و برگشت) و گل‌گهر سیرجان با ضربات پنالتی گل خورده که همین اتفاق هم در عدم افزایش ۱۳ کلین‌شیت حامد لک موثر بوده است.

بدون شک اگر حامد لک در ۶ بازی غیبت نداشت یا ضربات پنالتی در ۵ مسابقه وارد دروازه‌اش نمی‌شد، الان یک آمار شگفت‌انگیز و دست‌نیافتنی دیگر در مس رفسنجان و لیگ برتر داشت و شاگردان محمد ربیعی نیز آمار گل خورده کمتری از ۱۲ تای فعلی داشتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bane3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محرومیت حامد لک از بازی نفت مسجد سلیمان