تاریخ انتشار: 1402/03/01 21:31
کد خبر: 5794

کمیته داوران و پافشاری روی یک موضوع جنجالی!

رئیس کمیته داوران بار دیگر تاکید کرده که در سه هفته پایانی مسابقات، داوری‌های لیگ برتر خوب بوده است.
کمیته داوران و پافشاری روی یک موضوع جنجالی!

با وجود پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اما هنوز بحث بر سر داوری مسابقات داغ است و گاها شاهد مطرح شدن انتقادهایی از ارکان باشگاه‌ها هستیم.

نکته قابل توجه در این خصوص موضع‌ حمایتی خداداد افشاریان از عملکرد داوران است. با اینکه بازی‌های سه هفته پایانی لیگ برتر در بحث داوری جنجال‌های زیادی به همراه داشت و بسیاری از کارشناسان بر رخ دادن اشتباهات تاثیرگذار تاکید داشتند، اما کمیته داوران چنین موضوعی را قبول ندارد!

افشاریان روز گذشته در این خصوص اعلام کرد که داوران در سه هفته پایانی بسیار خوب عمل کردند و حتی عملکردشان از همه هفته‌های مسابقات بهتر بوده است!

این اظهارنظر موجب تعجب بسیاری از اهالی فوتبال شد اما جالب اینجا است که افشاریان بازهم روی موضع خود پافشاری می‌کند. رئیس کمیته داوران در مصاحبه امروز خود گفته است :‌  «در سه هفته پایانی مسابقات فقط یک بازی همراه با اشتباه داشتیم که در آن یک پنالتی اعلام نشده است. اشتباه تاثیرگذار دیگری وجود نداشته و عملکرد داوران خوب بوده است.»

1753090

افشاریان در همه ماه‌های گذشته موضع حمایتی از داوران فوتبال داشته و حتی در مواقعی که بسیاری کارشناسان روی اشتباه داوران تاکید کردند، او به درست بودن تصمیمات آنها پرداخته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ym8m4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


افشاریان رئیس کمیته داوران شد