تاریخ انتشار: 1395/06/11 16:15
دیدارهای دوستانه؛
کد خبر: 264086

بازی خداحافظی باستین شواین‌اشتایگر؛ بهترین بازیکن تیم ملی آلمان

هافبک تیم ملی فوتبال آلمان پس از انجام آخرین بازی ملی‌اش از عشق و علاقه خود به پیراهن تیم ملی آلمان گفت.
بازی خداحافظی باستین شواین‌اشتایگر؛ بهترین بازیکن تیم ملی آلمان

تیم ملی فوتبال آلمان شب گذشته (چهارشنبه) در دیداری دوستانه در ورزشگاه بورسیا پارک شهر مونشن‌گلادباخ با نتیجه ۲ بر صفر بر فنلاند غلبه کرد تا بازی خداحافظی باستین شواین‌اشتایگر با برد به پایان برسد.

شواینی ۳۱ ساله که پس از مسابقات یورو ۲۰۱۶ از بازی‌های ملی اعلام بازنشستگی کرد، شب گذشته صدوبیست‌ویکمین و آخرین بازی‌اش را با پیراهن مانشافت انجام داد. هافبک شیاطین سرخ که در دقیقه ۶۷ جای خود را به یولین ویگل داد، به هنگام تعویض شدنش هم با هواداری که پیراهن شماره «۷» او را به تن کرده بود و داخل زمین شد، عکس سلفی گرفت.

 

شواین‌اشتایگر پس از انجام آخرین بازی ملی‌اش با پیراهن آلمان گفت: بودن در این بازی برایم معنا و مفهوم خاصی داشت. بازی برای شما هواداران تیم ملی آلمان افتخاری برای من بود و فکر می‌کنم شما هم دیدید که چه تأثیری روی من داشت. تنها می‌خواستم که از تک‌تک لحظه‌هایی که برای تیم ملی کشورم بازی کردم، لذت ببرم، اما انتظارش را نداشتم که تا این اندازه دوست‌داشتنی باشد.

باستین در سال ۲۰۰۴ در بازی دوستانه مقابل مجارستان اولین بازی ملی‌اش را برای ژرمن‌ها انجام داد و ۲۴ گل ملی هم در کارنامه‌اش به‌ثبت رسیده است.

تیم ملی آلمان روز یکشنبه در اولین بازی خود در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در دیداری خارج از خانه به مصاف نروژ می‌رود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nerbg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


در شب وداع شواین اشتایگر از تیم ملی/ آلمان با دو گل از سد فنلاند گذشت