تاریخ انتشار: 1397/02/28 11:47
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 147485

اجتناب بازیکنان برق جدید نسبت‌ به تمدید قرارداد با قشقایی!

تیم برق جدید شیراز در فصل گذشته ‌نیم فصل رویایی داشت و با دستان خالی و بازیکنان جوان اما سرشار از انگیزه، خود را در میان مدعیان قرار داد.
اجتناب بازیکنان برق جدید نسبت‌ به تمدید قرارداد با قشقایی!

 این در حالی بود که در نقل و انتقالات نیم فصل، مدیران شیرازی تصمیم به استفاده از موقعیت خوب تیم در جدول برای کسب درآمد گرفتند. مسئولان برق جدید با رضایت به جدایی کادرفنی و ستاره‌هایی از جمله پوریا آریا کیا،سعید خردمند و ایمان شوریابی نشان دادند قصد درآمدزایی و تنها حفظ سهمیه تیم در لیگ آزادگان می‌باشند که توانستند به این مهم هم دست پیدا کنند. 

 تیم برق جدید شیراز قریب به یقین با توجه به اخبار رسیده از شیراز با فروش سهمیه با نام قشقایی شیراز در لیگ یک فعالیت می‌کند. همچنین در این روزها با شروع تب و تاب نقل و انتقالات و شکل گرفتن تیم ها، گفته میشود برخی بازیکنان فصل گذشته این تیم با توجه به شرایط نابسمان مالی در فصل‌های گذشته حاضر به مذاکره و ادامه حضور خود در این تیم و با این شرایط نمی‌باشند. 

حال که اوضاع در باشگاه قشقایی شیراز بر وفق مراد است؛ باید دید مدیران ارشد قشقایی می توانند قرارداد بازیکنان توانمند برق جدید را تمدید کنند یا آنها برای فصل آینده به شهر دیگری سفر خواهند کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mzl85

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبری جدید درخصوص انتقال امتیاز برق جدید به قشقایی شیراز
اختصاصی فرتاک ورزشی|