تاریخ انتشار: 1397/03/15 16:55
کد خبر: 145212

شفر برای نقل و انتقالات ماموریت جدیدی به مدیران داد

استقلال تهران تاکنون بازیکنان نسبتا خوبی را جذب کرده اما برای برنده شدن در بازار نقل و انتقالات هنوز گام اصلی را برنداشته است.
شفر برای نقل و انتقالات ماموریت جدیدی به مدیران داد

به گزارش فرتاک ورزشی، با آغاز فصل نقل و انتقالات، استقلال تهران در کنار تیم هایی مثل سپاهان و تراکتورسازی حضور خوبی در بازار خرید بازیکن داشت و نفرات متعددی را جذب کرد.

مرتضی آقاخان وینگر پیکان، فرشاد محمدی مهر مدافع راست پارس جنوبی جم، روح الله باقری مهاجم خونه به خونه و محمد دانشگر مدافع میانی سایپا بازیکنانی هستند که تاکنون به طور رسمی استقلالی شدند.

مدیران استقلال همچنین با گزینه هایی مثل تیموری مدافع چپ پارس جنوبی و صیادمنش مهاجم سابق تیم ملی نوجوانان مذاکرات مثبتی داشته و احتمالا این نفرات را هم جذب می کنند.

انتقال این بازیکنان به استقلال باعث شده از این تیم به عنوان برنده نقل و انتقالات آن هم در غیاب پرسپولیس محروم یاد شود اما با این حال آبی‎‌ها هنوز نگرانی زیادی بابت تیم فصل بعد دارند.

بسیاری از بازیکنانی که تحت نظر شفر یک تیم قدرتمند را تشکیل دادند ممکن است فصل آینده در استقلال نمانند و این امر باعث شده ماموریت بزرگ مدیران این تیم، تمدید قرارداد ستاره ها باشد.

امید ابراهیمی، ووریا غفوری، مجید حسینی، سرور جباروف، فرشید اسماعیلی و از همه مهمتر مامه تیام نفراتی هستند که ممکن است فصل بعد در استقلال نباشند و غیبت هر کدام می تواند باعث آسیب به تیم شفر شود چراکه نفرات جذب شده به عنوان جایگزین بازیکنان ذخیره یا مصدوم استقلال (انصاری، قربانی، شجاعیان، پادووانی، حیدری و ...) به این تیم ملحق شده اند.

شواهد نشان می دهد باید منتظر تمدید قرارداد جباروف، ابراهیمی و غفوری باشیم اما در مورد سایر نفرات قطعیتی وجود ندارد و هر کدام ممکن است فصل بعد پیراهن تیم دیگری را بپوشند و باعث شوند آبی ها برنده نقل و انتقالات لقب نگیرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lp6w6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شفر غیر قابل پیش بینی

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات ایران: 17 خردادماه
شکار بزرگ سپاهان، فعالیت جدی سایپا؛