تاریخ انتشار: 1397/04/21 17:17
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 139172

عباس پورخسروانی: از اینکه به تیم خودم پیوستم خوشحالم/ آقای گلی؟ کمی فرصت بدهید

مهاجم جدید باشگاه گل گهر سیرجان از پیوستن به تیم شهرش بسیار خوشحال است.
عباس پورخسروانی: از اینکه به تیم خودم پیوستم خوشحالم/ آقای گلی؟ کمی فرصت بدهید

 

 عباس پورخسروانی مهاجم فصول گذشته باشگاه گل گهر سیرجان، پس از 10 سال دوری مجددا به تیم شهرش بازگشت. او بیش از 23 گل برای تیمش در دو سالی که پیراهن گل گهر را به تن کرده بود به ثمر رساند و امروز باعقد قراردادی رسمی، قراداد یک ساله خود را با گل گهر به امضا رساند. باهم گفتگوی وی با خبرنگار سایت فرتاک ورزشی در سیرجان را خواهیم خواند؛

فرتاک ورزشی: برگشتی جایی که به خودت تعلق داشت

اره من امسال بعد از ١٠ سال که بیرون بازی میکردم شرایط جوری شد که بتوانم مجددا برگردم به شهرم و تیمی که فوتبال خودم را از آنجا شروع کردم که از این لحاظ بسیار خوشحال هستم.

فرتاک ورزشی: پیشنهادهای زیادی داشتی؟

در مورد پیشنهادات باید بگم ٢ تیم لیگ یکی دیگر هم بود که باهاشون صحبت کردم بقیه هم لیگ ٢ بود که دوست داشتم امسال باز لیگ یک بازی کنم.

فرتاک ورزشی: مهندس جواهری و حسن بدخشان امسال به بومی های سیرجان خیلی اهمیت داده اند. نظرت چیه؟!

 اره جا دارد از مدیرعامل و رئیس هئیت مدیره باشگاه تشکر کنم که شرایط رو جوری مهیا کردند که من بتوانم بعد از ١٠ سال باز برگردم به شهر خودم و انشاالله ثابت می‌کنیم که امسال سال خوبی برای فوتبال سیرجان باشد که با حمایت مدیریت و هوادارن امسال سال خوبی رو پشت سر بگذاریم.

فرتاک ورزشی: چرا با شاهین بوشهر ادامه ندادید؟

ببینید من بعد از اینکه سال گذشته با شاهین به لیگ ١ صعود کردیم بعد از فصل با توجه عوض شدن کادر مربی و مدیریت شرایط برای ادامه دادن مهیا نبود. برای آنها آرزوی موفقیت دارم و درحال حاضر خیلی خوشحالم که توانستم برگردم به تیم و شهر خودم.

فرتاک ورزشی: هواداران از شما قول آقای گلی بگیرند؟

راجب به قول دادن الان خیلی زود است ولی من تمام سعی و تلاش خودم رو انجام میدم که بتونم بازیکن تاثیر گذاری واسه تیم باشم. کمی فرصت دهید!

مصاحبه: علی گوئینی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45gavm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عباس پورخسروانی به گل گهر سیرجان پیوست
اختصاصی فرتاک ورزشی|