تاریخ انتشار: 1397/04/23 07:55
کد خبر: 138935

صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش پیگیر تسویه حساب ۶ میلیاردی است

صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش با بدهی ۶ میلیاردی بابت مالیات و بیمه که مربوط به سنوات گذشته می‎شود، روبرو است.
صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش پیگیر تسویه حساب ۶ میلیاردی است

 طی هفت ماهی که از مدیریت محمد خرم در صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش می گذرد، این صندوق با حمایت وزارت ورزش و دریافت بودجه معوقه خود، بدهی به قهرمانان و پیشکسوتان بابت مستمری آنها را پرداخت کرد با این حال هنوز پرونده های مالی به خاطر بدهکاری در صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان به طور کامل بسته نشده است.

بخش باقی مانده بدهی های صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش مربوط به حوزه مالیاتی و شرکت بیمه ای و به مبلغ ۶ میلیارد تومان می شود. این بدهی مربوط به سنوات گذشته است که مسئولان فعلی صندوق باید آن را تسویه کنند.

به گفته محمد خرم سرپرست صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش، به خاطر این بدهی هزینه درمان برخی از قهرمانان و پیشکسوتان که عضو صندوق هستند از طرف شرکت بیمه طرف قرارداد هنوز پراخت نشده است.

این مقام مسئول در گفتگو با خبرنگار تاکید کرد که تعداد این افراد کم است با این حال صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان پیگیر تسویه حساب ۶ میلیاردی است تا بعد از آن، این دسته افراد بتوانند بر اساس مدارک پزشکی که در اختیار دارند برای دریافت هزینه های خود اقدام کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kkewd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طاهری و افتضاح میلیاردی که به بار آورد!!