تاریخ انتشار: 1397/07/21 15:29
کد خبر: 126469

پاتک سرمربی پرجنب و جوش بعد از کامبک مهدی پاشازاده

هفته هفتم لیگ دسته اول شاهد یک شگفتی بود و تیم خونه به خونه بحران زده توانست بادران را با شگست بدرقه کند.
پاتک سرمربی پرجنب و جوش بعد از کامبک مهدی پاشازاده

هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور با انجام 7 بازی به پایان رسید که در این راستا شاهد حوادث عجیب و غریب،از حاشیه تا مسائل فنی بسیاری بودیم که یکی از مهم ترین آنها شکست بادران تهران در برابر خونه به خونه بحران زده بود.

خونه به خونه که چند روز قبل نظرمحمدی را بعنوان سرمربی برگزیده بود با حضور این مربی پر جنب و جوش و هیجانی، یک شوک مثبت به بابل و تیم خونه به خونه وارد کرد و این تیم توانست به سه امتیاز حساس دست پیدا کند.

این بازی پر افت و خیز با دو گل خونه به خونه آغاز شد اما شاگردان پاشازاده توانستند با کامبکی عالی بازی را به تساوی بکشانند.در دو گل خورده بادران به وضوح ضعف خط دفاعی این تیم را مشاهده میکنیم که آنالیز آنرا به زودی ارائه خواهیم داد.مالکیت توپ دراختیار بادران اما مالکیت فضا در اختیار خونه به خونه بود.

این جنگ تمام عیار با گل دقایق پایانی به سود خونه به خونه خاتمه یافت.

در تحلیل رفتار های سرمربی خونه به خونه باید عرض کنیم که تماما حرکات احساسی را شاهد هستیم که میتواند در ادامه گریبان تیم را بگیرد و جو را متشنج کند و در نقطه مقابل مهدی پاشازاده به غیر از چند اعتراض به داور در دقایق دیگر با آرامش بیشتری بازی را دنبال میکرد.حفظ آرامش در بازی های لیگ یک،از عوامل موفقیت مربیان صعود کرده در چند سال اخیر بوده است.

خونه به خونه با این پیروزی خود را چهار امتیازی کرد و با یک پله صعود و البته با انجام 6 بازی در رده چهاردهم جدول ایستاد تا چشم به هفته های آینده داشته باشد.

بادرانی ها که بهترین موقعیت را برای رسیدن به صدر جدول داشتند، نتوانستند استفاده کنند و بعد از هفته هفتم و با کسب 10 امتیاز از 6 بازی، در رده ششم جدول ایستاد تا چشم به بازی حساس هفته آینده خود داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xpebb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکست شاگردان پاشازاده در باتلاق خونه به خونه/گربه سایه کار خودش را کرد
خونه به خونه – بادران؛

هشدار جدی؛ بادران بدون ضربه در چهارچوب در پایان هفته سوم!
اختصاصی| آمار بد تیم پاشازاده در انقلاب؛