تاریخ انتشار: 1395/04/23 17:48
کد خبر: 274091

برای نتیجه گیری نیازمند صبر هواداران و مسئولین هستیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از میزبانی تیمش در هفته اول لیگ شانزدهم ابراز خوشحالی کرد.
برای نتیجه گیری نیازمند صبر هواداران و مسئولین هستیم

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، نعیم سعداوی در گفت‌وگویی در خصوص قرعه‌کشی شانزدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور و اولین بازی فولاد خوزستان در خانه مقابل ماشین‌سازی تبریز گفت: قرعه‌کشی برای ما خیلی تفاوتی نداشت و حساسیتی هم روی این موضوع نداریم، به این دلیل که تمام تیم‌ها تلاش می‌کنند با آمادگی مطلوبی پا به مسابقات لیگ بگذارند و به‌دنبال آن هستند که گام‌های اول‌شان مستحکم باشد. ما هم با همین تفکر لیگ را شروع می‌کنیم و تنها خوشحالی‌مان این است که هفته اول میزبان هستیم و تلاش خواهیم کرد حداکثر استفاده را از میزبانی بکنیم و نتیجه مطلوب را با حمایت هواداران بگیریم.

وی با اشاره به هدف‌گذاری فولاد در فصل پیش‌رو اظهار داشت: در وهله اول می‌خواهیم تیم خوبی را تشکیل دهیم و فوتبال زیبا و پویایی را به نمایش بگذاریم و شاهد رشد و پویایی در تیم باشیم. مطمئناً با توجه به اینکه ما تیم جدیدی را می‌سازیم و تکیه‌مان بر نیروهای جوان و بومی است، می‌خواهیم نسبت به فصل گذشته در جدول موقعیت‌مان را ارتقا بخشیده و فوتبال زیبایی را به نمایش بگذاریم و برای رسیدن به این اهداف باید تلاش کرد و به زمان نیاز داریم. با صبر و پشتیبانی که همه نسبت به فولاد خواهند داشت، از جمله هواداران که سرمایه اصلی ما هستند، می‌توانیم گام‌های بزرگی برداریم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد در پاسخ به این پرسش که آیا هدف‌های این تیم برای کسب سهمیه آسیا و حتی قهرمانی برای سال‌های آینده تعیین شده است که هم تجربه خودش و هم تجربه بازیکنانش بالاتر خواهد رفت، خاطرنشان کرد: ترکیب این فصل ما تشکیل شده از یک نگاه بومی و سعی کردیم جوان‌های مستعد را از آکادمی خودمان به تیم اصلی بیاوریم و در کنار آنها مهره‌های باتجربه را هم جذب کردیم تا تلفیق خوبی به‌دست بیاوریم. اگر بتوانیم در این تیم به هماهنگی برسیم، می‌توانیم کار بزرگی انجام دهیم.

سعداوی در پاسخ به این سؤال که آیا فولاد هم با تیمی جوان، بومی و کم حاشیه می‌تواند چراغ خاموش مانند استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم عمل کرده و به موفقیت برسد، گفت: جوانی، بومی بودن و جمع کردن حاشیه‌ها فاکتورهایی است که به موفقیت تیم کمک می‌کند. تلاش ما به حداقل رساندن حاشیه‌هاست و خود باشگاه هم خیلی کمک می‌کند در این زمینه موفق شویم. بعد هم باید صمیمیت خوبی بین بازیکنان، هواداران، باشگاه و... به‌وجود بیاوریم تا فولاد کم‌کم به جایگاه اصلی‌اش برگردد.

وی درباره اردوی تدارکاتی فولاد در پردیس کرج اظهار داشت: این آخرین دور آماده‌سازی ما خواهد بود و دو بازی تدارکاتی هم در این اردو پیش‌بینی کرده‌ایم. یک بازی با پدیده خواهیم داشت و در حال رایزنی برای بازی دوم هم هستیم. بعد از پایان اردوی دوشنبه، 28 تیرماه به اهواز برمی‌گردیم تا برای بازی با ماشین‌سازی آماده شویم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vpprn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



کار دشوار گواردیولا در سیتی با دلارهای قطری ها!

تیم های تورنمنت بابل حریفان خود را شناختند
تماشای بازی ها رایگان اعلام شد