تاریخ انتشار: 1398/07/13 14:10
کد خبر: 85442

فریادهای جواد برای روزهای نکو (عکس)

سه امتیاز بازی برای شاهین شهرداری بوشهر برای جواد نکونام و فولادی‌ها حیاتی بود به این خاطر که امتیازات از دست رفته در بازی‌های قبل انتقاد تماشاگران فولاد را به همراه داشت.

بعد از باخت در برابر فجر سپاسی در جام حذفی اگر قرار بود فولاد در برابر شاهین شهرداری بوشهر هم امتیاز نگیرد، شدت این انتقادات بیشتر و شرایط فولاد بحرانی‌تر می‌شد اما تیم جواد سر بزنگاه حریف خود را شکست داد تا 9 امتیازی شود و در رده ششم جدول جای بگیرد.

حالا شرایط تیم فولاد نکو شده است و این تیم می‌تواند در هفته‌های بعدی به امتیازات بیشتر دست یابد و برای حضور در رده‌های بالاتر جدول برنامه‌ریزی کند. به خصوص که این فرصت در تعطیلات پیش رو برای همه تیم‌ها مهیا است که روی بازی‌های گذشته زوم کرده و با تمرینات اختصاصی نقاط ضعف خود را کمرنگ‌تر کنند.

فریادهای جواد در جریان بازی با شاهین شهرداری بوشهر نشان می‌دهد چه فشاری را روی نیمکت تیم فولاد تحمل می‌کند. به خصوص که فوتبال ما نتیجه‌گرا شده است و به موازات تعمیم این نگاه در همه فوتبال ایران فرصت حضور مربی روی نیمکت تیم‌های لیگ برتری هم کوتاه شده است. اکنون تیم گل گهر در پایان هفته ششم مربی خود را برکنار کرده است.

آنچه که مسلم است فولاد در هفته‌های آتی  و در آرامش می‌تواند بازی‌های بهتری از خود به نمایش بگذارد و در جدول رده‌بندی باز هم جهش داشته باشد. اما فشارهایی که از سوی برخی از تماشاگران فولاد به روی کادر فنی و هم‌چنین تیم وارد می‌شود نتیجه‌گیری را برای تیم سخت کرده است. کما اینکه در بازی با شاهین، فولاد تنها یک گل به ثمر رساند. در حالی که ماشین سازی پیش از این بازی 4 گل به شاهین زده بود و خوشه طلایی هم در جام حذفی 3 گل به شاهین زد و چند گل هم نزد و تازه خوشه طلایی یک تیم دسته اولی است.

 

جواد نکونام اما به خوبی یاد گرفته است برای ماندن در فوتبال باید مبارزه کند و امید را از دست ندهد.

عکس: مهدی جعفری

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rz8gb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیرعامل فولاد : ساختار جدید را هر کس طاقت ندارد، نیاید تماشای تلاش ما