تاریخ انتشار: 1398/07/16 16:45
سرقت به وقت برنابئو، وندا متروپولیتانو و نوکمپ
کد خبر: 85064

دزدی مشکوک و سریالی از منزل ستاره‌های لالیگا

رسانه های اسپانیایی خبر دادند که خانه توماس پارتی ستاره تیم اتلتیکو هدف سرقت قرار گرفته؛ این در حالی است که چنین اتفاقی پیش تر هم برای بازیکنان تیم های رئال مادرید رخ داده بود.

دزدی مشکوک و سریالی از منزل ستاره‌های لالیگا

منزل توماس پارتی بازیکن غنایی تیم اتلتیکو برای دومین بار در این هفته مورد حمله سارقان ناشناس قرار گرفت. این در حالی است که خدمتکار او بدون آسیب موفق شد از گزند دزدها فرار کند اما به نظر می‌رسد بخشی از لوازم خانگی و وسایل ارزشمند او به ربوده شده است.

این خبر را مارکا منتشر کرده است. رسانه ای که روز جمعه نیز خبر داد که سارقان حمله ناموفقی به خانه توماس پارتی داشته‌اند چرا که خانواده و اقوام او در خانه بودند و مانع از دزدیده شدن لوازم شدند. همچنین آسیب جسمی به هیچ کدام از افراد داخل خانه نیز نرسید.

نکته جالب این است که در جریان برگزاری دربی مادرید، سارقان خانه کاسمیرو هافبک برزیلی رئال مادرید را مورد حمله قرار دادند و موفق شدند به هدف خود نیز برسند.

 

پیش تر هم تعدادی از ورزشکاران معروف حاضر در مادرید نیز از دزدی های این چنینی پرده برداشته بودند. لوکاس وازکز و ایسکو دو بازیکن اسپانیایی بودند که چنین اتفاقی را تجربه کردند. همچنین زین الدین زیدان و کریم بنزما نیز پیش تر به پلیس خبر دادند که خانه خود مورد سرقت قرار گرفته است.

قبل از آن در همین چند ماه اخیر گزارش های دزدی زیادی به پلیس شهر مادرید و دیگر نقاط اسپانیا از جمله بارسلون رسید. با جستجوی بیشتر می توان به نام هایی نظیر جرارد پیکه، کوین پرینس بواتنگ، فیلیپه کوتینیو، ویلیام کاروالیو، آرتور، ازگوئل گارای و... رسید که به صورت سریالی مورد هدف سارقانی قرار گرفتند که هنوز مشخص نیست آیا ارتباطی با هم دارند یا نه.

نکته جالب این که تمام این افراد در محله هایی مستقر هستند که از لحاظ امنیتی در سطح ویژه ای قرار دارد. به طور مثال توماس پارتی در «بوئدیلا د موندو» استقرار پیدا کرده؛ جایی که اکثر خیابان هایش با دوربین های امنیتی رصد می‌شوند و عجیب است که چنین اتفاقاتی برای فوتبالیست های معروف رقم می خورد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pybod

آخرین اخبار