تاریخ انتشار: 1399/10/07 20:47
کد خبر: 47587

نیمارِ بی‌ملاحظه؛ میهمانی ۵۰۰ نفره در پایتخت کرونا

براساس گزارش رسانه‌های برزیلی، بدنبال انتشار خبری مبنی بر میزبانی «نیمار» از یک میهمانی بزرگ در ریو دوژانرو پایتخت برزیل که همچنان مورد هجوم ویروس کرونا قرار دارد، ستاره باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.
نیمارِ بی‌ملاحظه؛ میهمانی ۵۰۰ نفره در پایتخت کرونا

ستاره اسبق باشگاه بارسلونا برای تعطیلات سال نو میلادی از پاریس به کشورش بازگشته و براساس برنامه تیم پاریسی تا پس از تعطیلات زمستانی فعالیت خود را از سر نخواهد گرفت و بعد از تعطیلات ششم ژانویه به مصاف سن‌اتین خواهد رفت.

نیمار نیز از این وقفه استفاده کرده و در عمارت خود میهمانی بزرگی را با حضور صدها نفر به راه انداخته است. براساس گزارش‌ها نیمار از مدعوین خواسته است تا پیش از ورود به میهمانی گوشی‌های همراه خود را تحویل دهند؛ این گزارش همچنین مدعی است که او از یک گروه نوازنده نیز برای این جشن دعوت کرده و در ادامه ریخت و پاش های همیشگی خود، برای میهمانان هدفون های پارازیت گیر فراهم کرده است.

هنوز مشخص نیست که آیا میهمانان قبل از ورود به میهمانی باید تست کرونا بدهند یا خیر.

براساس آمار وبگاه ورلدومیترز، برزیل تاکنون ۷.۵ میلیون مورد مبتلا به کرونا و حدود ۲۰۰ هزار تلفات ناشی از این ویروس گزارش کرده است.

شخص نیمار نیز پیش از این به کرونا مبتلا شده و تست کرونای وی در ماه سپتامبر به همراه دو تن از هم تیمی‌هایش در پی‌اس‌جی مثبت اعلام شد. مرد برزیلی به دلیل مصدومیت از ناحیه قوزک پا نیز تا ژانویه سال ۲۰۲۱ قادر به همراهی پاریسی‌ها نخواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oqyjg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هیچ یک از بنفش پوشان مبتلا به کرونا ویروس نیستند