تاریخ انتشار: 1395/04/26 22:03
کد خبر: 273547

با کنار گذاشتن اختلافات می‌توان به لیگ برتر صعود کرد

مدیرعامل باشگاه ایرانجوان بوشهر گفت: تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر ضمن داشتن ۶۰ میلیارد ریال بدهی، برای حضور در بازی‌های لیگ دسته اول در فصل جدید به ۳۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
با کنار گذاشتن اختلافات می‌توان به لیگ برتر صعود کرد

به گزارش سرویس لیگ یک و دو فرتاک ورزشی، رضا فرهمندنیا در نشست بررسی مشکلات تیم فوتبال ایرانجوان، با بیان اینکه این تیم فصل گذشته با سختی پشت سر گذاشت، اظهار داشت: تیم ایرانجوان در جمع ۲۰ تیم لیگ دسته اول در فصل گذشته ۳۸ بازی با فشار سنگین و مشکلات پشت سر گذاشت.

وی با بیان اینکه تیم ایرانجوان از بدهی‌های بالایی برخوردار است تصریح کرد: در فصل گذشته با وجود شرایط سخت مالی با حمایت مسئولان، تیم ایرانجوان بوشهر که در آستانه سقوط قرار داشت در لیگ دسته اول ماندگار شد و در فصل جدید برای صعود امیدوار است.

مدیرعامل باشگاه ایرانجوان بوشهر با بیان اینکه تیم ایرانجوان در فصل گذشته مدعی صعود به لیگ برتر بود افزود: این تیم با توجه به بدهی‌های مالی و وضعیت نامطلوب اقتصادی مدعی صعود به لیگ برتر بود که فشارهای مالی در آخرین هفته‌های این فصل این تیم را در خطر سقوط به دسته دوم قرار داد که با تلاش دست اندرکاران تیم و بازیکنان در لیگ دسته یک ماندگار شد.

فرهمندنیا با بیان اینکه سقوط هر تیمی فاجعه محسوب می‌شود، خاطر‌نشان کرد: اگر فصل گذشته تیم ایرانجوان بوشهر سقوط می‌کرد یک فاجعه به جامعه ورزش محسوب می‌شد که الحمدالله این اتقاق ایجاد نشد.

وی با تاکید بر روشن شدن وضعیت اقتصادی تیم ایرانجوان بوشهر افزود: بخشی از مشکلات تیم ایرانجوان بوشهر اختلافات درونی است که هواداران را رنج می‌دهد.

مدیرعامل باشگاه ایرانجوان بوشهر با بیان اینکه اختلافات درونی تیم ایرانجوان بوشهر سبب شده از داشته‌های اقتصادی و املاک بهره‌برداری مطلوب نشود تاکید کرد: هویت تیم ایرانجوان بوشهر با داشتن املاک با ارزش این تیم است که با کنار گذاشتن اختلافات می‌توان ضمن بهره‌برداری از این داشته‌ها به اهداف ترسیم شده برای صعود به لیگ برتر دست یافت.

فرهمندنیا با اشاره به بدهکاری ۶۰ میلیارد ریالی تیم ایرانجوان بوشهر خاطرنشان کرد: بخشی از مشکلات بدهی تیم ایران جوان بوشهر می‌توان با تعامل و مشارکت با طلبکاران برطرف شود.

وی با اشاره به طلب بازیکنان در فصل گذشته گفت: بازیکنان ۱۲ میلیارد ریال در فصل گذشته از باشگاه ایرانجوان بوشهر طلبکار هستند.

مدیرعامل باشگاه ایرانجوان بوشهر با اشاره به اینکه در آستانه بازی‌های فصل جدید لیگ دسته اول قرار داریم، تصریح کرد: برای حضور در این فصل با هدف صعود به لیگ برتر به ۳۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز است و این در حالی است که فصل گذشته این تیم با ۱۰ میلیارد ریال توانست خود را در لیگ دسته اول نگه دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z6yl6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین اخبار از اردوی تراکتورسازان در تهران