تاریخ انتشار: 1401/11/01 19:14
کد خبر: 11540

یک نفر ترمز ساپینتو را بکشد/ این بازیکن استقلال روحی و فنی در حد این تیم نیست

پیشکسوت استقلال گفت: تیم استقلال همه چیز دارد ولی سرمربی ندارد چون به هر پستی که نگاه می‌کنیم نفرات خوبی در اختیار دارد ولی نمی‌تواند از آنها استفاده کند.
یک نفر ترمز ساپینتو را بکشد/ این بازیکن استقلال روحی و فنی در حد این تیم نیست

سعید مراغه چیان بازیکن قدیمی‌تیم استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره شکست این تیم مقابل سپاهان اظهار داشت: باعث تاسف است که استقلال با وجود این همه مهره نمی‌تواند کارهای تاکتیکی، ترکیبی و فوتبالی را در زمین مسابقه اجرا کند.

وی افزود: شاید کمتر تیمی در لیگ برتر امسال به اندازه استقلال در پست‌های مختلف ترافیک بازیکن داشته باشد اما متاسفانه کادر فنی این تیم نمی‌تواند به درستی از مهره‌هایش بازی بگیرد.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این پرسش خبر ورزشی که خیلی‌ها می‌گویند ایراد استقلال این است که پلی میکر ندارد، توضیح داد: فقط استقلال نیست که پلی میکر ندارد! هیچ تیمی در حال حاضر در لیگ برتر پلی میکر ندارد. شاید تنها بازیکنی که در این پست در حد استاندارد بازی می‌کند هافبک پرتغالی تیم تراکتور باشد. به غیر از آن هیچ تیمی هافبک بازیسازی که گلسازی کند، ندارد. بنابراین کادر فنی باید از سایر داشته‌هایش به درستی استفاده کند تا بتواند این مشکل را برطرف سازد.

مراغه چیان خاطرنشان کرد: چطور تیم‌هایی مثل سپاهان، گل گهر سیرجان و پرسپولیس در نبود چنین شرایطی می‌توانند امتیازات خوبی بگیرند و خودشان را بالا بکشند اما استقلال با این همه مهره نمی‌تواند!

بازیکن قدیمی‌آبی پوشان افزود: اگر صحنه‌های حساس بازی استقلال مقابل سپاهان را کنار بگذاریم این مسابقه هیچ چیزی برای ارائه نداشت. در واقع تیم سپاهان بازی خیلی ضعیفی را ارائه کرد و شاید به خاطر ضعف استقلال در کارهای ترکیبی و تیمی بود که این تیم اصفهانی توانست برنده زمین را ترک کند.

فوتبالیست قدیمی‌کشورمان درباره اتفاقات داوری در محوطه جریمه دو تیم گفت: در ارتباط با خطایی که روی محبی شد همه کارشناسان صحبت کردند اما باید درباره سیاوش یزدانی بگویم که این بازیکن در شرایط بازی نیست. یزدانی نه تنها به لحاظ فنی بلکه به لحاظ روحی هم شرایط ایستادن در ترکیب استقلال را ندارد اما متاسفانه در حالی که دیگر مدافعان استقلال مصدوم هستند چاره‌ای جز بازی دادن به این بازیکن نداریم. ولی این هم راهکار دارد.

بازیکن اسبق استقلال اضافه کرد: قطعاً سرمربی تیم می‌تواند در این مدت با صحبت‌هایی که می‌کند سیاوش یزدانی را به خودش بیاورد. او در دیدار جام حذفی مقابل تراکتور هم اشتباه کرد و نباید پُستش را ترک می‌کرد و جلو می‌رفت. البته چند بازی است که می‌بینیم بازیکنان اشتباهات فردی زیادی می‌کنند. حسینی در دفع و مهار توپ اشتباه فردی می‌کند، حردانی در بازی مقابل تراکتور پاس رو به عقب می‌دهد و... اینها نشان می‌دهد تیم از نظر روحی در شرایط خوبی نیست.

مراغه چیان یادآور شد: وقتی سرمربی تیم نتواند تفکرات تاکتیکی اش را در تیم پیاده کند چیزی جز این انتظار نمی‌رود. باعث تاسف است که سرمربی پرتغالی استقلال بیشتر از هر چیز به فکر جاروجنجال و درگیر شدن با داور است. درگیری با داور برای استقلال امتیاز نمی‌آورد بلکه تمرکز تیم را هم به هم میزند. کاملاً می‌توان دید که بازیکنان استقلال در زمین مسابقه آرامش و تمرکزِ لازم ندارند.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: استقلال با این شرایط قطعاً نمی‌تواند قهرمان شود و با این باختی که به سپاهان داد شرایط خیلی سخت تر شد. امیدوارم کادر مدیریتی تذکر جدی به ساپینتو بدهد. گرچه کمیته فنی نداریم ولی به هر حال یک نفر باید ترمز ساپینتو را بکشد در غیر این صورت او هم به لحاظ فنی به تیم لطمه می‌زند و هم به لحاظ شخصیتی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4plrl3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خدای تمرکز در انتظار پنالتی بعدی استقلال