تاریخ انتشار: 1395/04/30 00:01
کد خبر: 273007

طارمی، گلزن تمام عیاری هم نیست!/ سال قبل هم با تعداد گل خیلی زیادی آقای گل نشد

پیشکسوت تیم استقلال گفت: «میناوند جدا از پرسپولیس بازیکن تیم ملی ایران بوده و ای کاش دیروز حرمتش در بازی که استقلال میزبانش بود حفظ می شد.»
طارمی، گلزن تمام عیاری هم نیست!/ سال قبل هم با تعداد گل خیلی زیادی آقای گل نشد

به گزارش سرویس لیگ  برتر فرتاک ورزشی، رضا حسن زاده درباره برد روز گذشته تیم استقلال برابر خونه به خونه مازندران اظهار داشت: «این برد نشان دهنده این است که استقلال بازی به بازی نسبت به قبل بهتر می شود. این تیم در ارمنستان یک بازی را باخت و بعد بازی دومش را برد و حالا در تهران هم بازی اش را با برد به پایان رساند. من بازی را ندیدم ولی مسابقات خونه به خونه را در جام مدافعان حرم نگاه کردم و تیم خونه به خونه را تیمی محکم و قدرتی دیدم.»

 

وی ادامه داد: «به نظرم این بازی جدا از نتیجه اش توانسته برای استقلال محک جدی باشد تا در ادامه با نفت تهران رو به رو شود. تیمی که شاید از نظر سبک بازی شباهت زیادی به همین تیم دیروزی داشته باشد. تیم نفت حریف اول استقلال فوتبال قدرتی و درگیرانه ای را بازی می کند که با حضور علی دایی در این تیم قطعا در شدت روش بازی افزوده خواهد شد.»

 

مدافع اسبق استقلال اضافه کرد: «استقلال قطعا بازی سختی در هفته اول پیش رو دارد. بازیکنان نفت شناخت خوبی از علیرضا منصوریان دارند. تفکراتش را می شناسند و قطعا می خواهند شایستگی هایشان را به مربی فصل قبل شان نشان دهند. از سویی دیگر علی دایی هم از جمله مربیان فنی است که تیم هایش خیلی سخت گل می خورند. امیدوارم شرایط برای حضور تماشاگران استقلال در این بازی مهیا شود تا اولین بازی منصوریان با برد به پایان برسد.»

 

حسن زاده در این باره که طرفداران استقلال روز گذشته علیه مهرداد میناوند مربی تیم خونه به خونه شعار دادند گفت: «این باعث ناراحتی من می شود. میناوند گرچه پیشکسوت پرسپولیس است اما وقتی در لباس مربیگری روی نیمکت حریف استقلال می نشیند باید با او به شکل شایسته ای رفتار شود. میناوند جدا از پرسپولیس بازیکن تیم ملی ایران بوده و ای کاش دیروز حرمتش در بازی که استقلال میزبانش بود حفظ می شد.»

 

پیشکسوت استقلال همچنین در این باره که طرفداران پرسپولیس معتقدند با بازگشت مهدی طارمی به این تیم قاتل استقلال برگشته گفت: «هیچ زمان نمی توان یک بازیکن را در دو سال متوالی به طور یکسان دید. احتمال افت یا برعکس پیشرفت چشمگیر هر بازیکنی در دو سال وجود دارد. باید دید آیا طارمی می تواند همان بازیکن خوب فصل قبل باشد. گرچه سال قبل هم با تعداد گل خیلی زیادی آقای گل نشد.»

 

حسن زاده تاکید کرد: «این نکته را باید در نظر گرفت که حالا مهدی طارمی در سومین سال حضورش در پرسپولیس دیگر یک بازیکن ناشناخته برای حریفان این تیم نخواهد بود. قطعا کار برای طارمی سخت تر از همیشه است و نمی تواند به راحتی سال های گذشته در محوطه جریمه بین مدافعان اقدام به گلزنی کند.»

منبع: افکار نیوز

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dqnpw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال و نیاز مبرم به حاج صفی