تاریخ انتشار: 1396/01/25 23:11
کد خبر: 217110

شایعه مهم/ شوک به مهدی طارمی در تبریز؟

پرسپولیس با همه نقاط ضعف و قدرتش قطعا می‌توانست در مصاف با الریان برنده بازی باشد، اما مهدی طارمی بهترین بخت قرمزها را از دست داد و با یک پنالتی نمایشی، کاخ آرزوهای این تیم را ویران کرد. ناگفته پیداست که برانکو از این ماجرا خیلی عصبانی است و گویا در رختکن هم از خجالت مهاجم بوشهری درآمده.

نکته اینجاست که طارمی همین یک ماه پیش بابت رفتار مشابه از برانکو تذکر گرفته بود. وقتی او و رامین رضاییان آن پنالتی مسی و سوارسی را در بازی با سپاهان زدند، این مساله اصلا به مذاق مربی کروات خوش نیامد. برانکو حتی ناراحتی‌اش از این موضوع را در نشست خبری هم پنهان نکرد و گفت از این رفتار خوشش نیامده است. بعدتر ماجرای همین مدل پنالتی زدن به یکی از دلایل اخراج رامین رضاییان از پرسپولیس تبدیل شد. با این همه عجیب بود که طارمی باز هم هوس ماجراجویی به سرش زد و پنالتی تعیین‌کننده برابر الریان را به آن شکل به سمت دروازه حریف شلیک کرد. اتفاقی که حالا افتاده این است که او تیم پرامیدش را در معرض حذف از لیگ قهرمانان قرار داده و البته خودش هم در مقابل طیف وسیعی از هواداران ناراضی پرسپولیس قرار گرفته است. همه اینها یعنی آنکه ممکن است در تبریز اتفاقی معنادار برای طارمی رخ بدهد و مهاجم اصلی پرسپولیس نیمکت‌نشین شود.

 

در حال حاضر مهدی طارمی با 14گل در تعقیب ساسان انصاری 15گله و شانس مسلم تکرار عنوانی است که سال گذشته هم آن را تصاحب کرد. در این شرایط دقیقه به دقیقه مسابقات باقی‌مانده پرسپولیس می‌تواند برای این بازیکن حیاتی باشد، اما ممکن است برانکو برای تنبیه مهاجم بوشهری او را از بازی با ماشین‌سازی محروم کند. طارمی در بازی با الریان منافع فردی را به مصالح جمعی ترجیح داد و حالا برانکو می‌تواند با نیمکت‌نشین کردن او اهمیت منافع تیمی را به این بازیکن یادآوری کند. البته مشکل بزرگ سرمربی پرسپولیس برای اجرای این تصمیم آن است که او فرشاد احمدزاده را در اختیار ندارد، اما قطعا با همین نفرات فعلی و یا حداکثر استفاده از بازیکنانی مثل علوان‌زاده و کرملاچعب می‌توان جای خالی طارمی در تبریز را پر کرد. باید دید تبعات پنالتی چیپ، برابر ماشین‌سازی گریبان طارمی را می‌گیرد یا نه.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jvgop

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حجب و حیای برانکو کار دست پرسپولیس می‌دهد؟