تاریخ انتشار: 1395/05/16 01:12
کد خبر: 269691

حاشیه‌های جذاب قبل از افتتاحیه/نماد پرسپولیس در ریو!

مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک 2016 ریو در حالی تا ساعاتی دیگر آغاز خواهد شد که شور و حال عجیبی در شهر ریودوژانیرو حاکم است.
حاشیه‌های جذاب قبل از افتتاحیه/نماد پرسپولیس در ریو!

به گزارش فرتاک ورزشی و به نقل از فارس، مراسم افتتاحیه سی و یکمین دوره بازی‌های المپیک 2016 ریو ساعت 20 به وقت محلی و 3:30 به وقت تهران در ورزشگاه ماراکانا برگزار خواهد شد. در حالی که چند ساعت به آغاز مسابقات مانده دهکده ورزشکاران حال و هوای خاصی دارد.

* در مراسمی که امروز در "خانه والیبال" در ریو برگزار شد، جیبا، بازیکن افسانه ای تیم ملی والیبال برزیل مدال طلایش در المپیک آتن را به آری گراسا، رئیس فدراسیون جهانی والیبال تقدیم کرد.

 

3

* ملی‌پوشان والیبال ایران هم چند ساعت مانده به شروع مراسم افتتاحیه لباس‌های مخصوص ورزشکاران را پوشیده و آماده حضور در رژه کاروان‌ها هستند.

* میدانی با نماد پرسپولیس در میدان پدروسی گوندو ریودوژانیرو وجود دارد. این میدان در نزدیکی ورزشگاه ماراکانا قرار گرفته است. در اطراف ورزشگاه ماموران امنیتی به شدت تمام اتفاقات را زیر نظر دارند.

 

2

* دیوارنویسی یا همان گرافیتی در شهر ریودوژانیرو خیلی زیاد است و اغلب دیوارهای شهر با اشکال و تصاویر گرافیتی رنگ آمیزی شده اند.

 

1

* اگرچه عامه مردم برزیل با برگزاری المپیک در کشور خود مخالف هستند اما برخی از مردم پرچم کشور برزیل را از خانه‌های خود آویزان کرده‌اند تا به نوعی در گوشه و کنار شهر نماد المپیک به چشم بیاید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vpkdz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تراکتورسازی همسایه پرسپولیس شد

برانکو: به اندازه 15 سال پیش حقوق می‌گیرم
نظرم درباره رضاییان تغییر نکرده