تاریخ انتشار: 1397/06/24 08:03
کد خبر: 130355

فوتبال پُر است از معجزه/استقلال نباید از بازی دوحه کاملا نا امید باشد

پیشکسوت آبی‌ها گفت: تاریخ فوتبال دنیا پر است از اتفاقات معجزه گونه‌ای که هیچ کس فکر آن را نمی‌کرد. استقلال هم نباید از بازی دوحه کاملا نا امید باشد.
فوتبال پُر است از معجزه/استقلال نباید از بازی دوحه کاملا نا امید باشد

رضا حسن زاده با اشاره به دیدار برگشت این تیم مقابل السد بیان داشت: شما اگر تاریخ فوتبال دنیا را مرور کنید می بینید همیشه فوتبال پر بوده از اتفاقات معجزه گونه و بازگشت های باور نکردنی. مثال از این دست زیاد است و اینها نشان می دهد هر اتفاقی ممکن است در میدان دوحه بیفتد. این که بچه های ما بخواهند از پیش بازنده به قطر بروند صحیح نیست.

وی افزود: البته این را هم بگویم رقم خوردن این اتفاقات معجزه گونه یکسری ساز و کار هم می‌خواهد و این وظیفه باشگاه است که ساز و کار آن را جور کند.

حسن زاده در ادامه بیان داشت: یکی از بزرگترین مشکلاتی که آبی پوشان در این فصل با آن مواجه بودند عدم هماهنگی بود. ناهماهنگی در این تیم بیداد می‌کرد و شفر باید در مدت زمانی که تا بازی با السد دارد این ناهماهنگی را از بین ببرد. اما حضور شش بازیکن استقلال در اردوی تیم ملی و حضور همام در اردوی تیم ملی عراق این فرصت را از شفر گرفت و این ناهماهنگی همچنان به قوت خود باقی است.

پیشکسوت آبی ها ادامه داد: البته حضور بازیکنان زیاد از یک باشگاه در تیم ملی می‌تواند برای آن باشگاه افتخار باشد، اما این اتفاق در این زمان به سود استقلال نیست و این تیم بابت داشتن تعداد زیادی ملی پوش آسیب می بیند.

مدافع پیشین آبی ها در خاتمه با اشاره به نقش مهم و کلیدی هواداران این تیم بیان داشت: تیم ما هم اکنون در بحران به سر می برد و برون رفت از این بحران یک همت عالی می طلبد. نقش هواداران هم در این مسیر خیلی مهم است. می دانم هواداران ما چند سال است که زجر می کشند اما چاره ای نیست و امسال هم باید دندان به جیگر گذاشت و فرصت داد تا تیم هماهنگ شود و شرایط بهبود یابد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dvbwd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



وزنه زدن استقلالی ها در دوحه  و برنامه آبی پوشان تا بازی با السد