تاریخ انتشار: 1397/07/16 11:55
کد خبر: 127131

شفر باید بزرگتری کند و حسینی را راهنمایی کند/از استقلال رفتن کار درستی نیست!

مربی سابق تیم فوتبال استقلال می گوید حسینی به جای مصاحبه، باید در تمرینات خود را به مربی ثابت کند.
 شفر باید بزرگتری کند و حسینی را راهنمایی کند/از استقلال رفتن کار درستی نیست!

منصور رشیدی پیشکسوت باشگاه استقلال درباره حاشیه های به وجود آمده برای حسین حسینی گفت: رفتار حسینی را تایید نمی کنم اما کادرفنی استقلال باید توجه ویژه ای به این بازیکن داشته باشند. حسینی امتحان خود را پس داده و ثابت کرده توانایی زیادی دارد و باید او را مدیریت کنند تا اتفاقاتی این چنین رخ ندهد.

 

رشیدی که در گذشته چنین شرایطی را در رقابت با حجازی تجربه کرده بود، در این باره می گوید: من در گذشته در استقلال رقیب بزرگی به نام حجازی داشتم. ایشان صاحب اسم و رسم بود اما من توانستم خودم را به عنوان یک رقیب به تیم تحمیل کنم. به جای مصاحبه و حاشیه، در تمرینات تلاش کردم و اطمینان مربی وقت را جلب کردم و خودم را از یک مخمصه دور نگه داشتم.

 

دروازه بان سابق استقلال در ادامه صحبت های خود افزود: حسینی به جای مصاحبه باید خودش را در تمرینات ثابت کند. حسینی باید با رحمتی رقابت و رفاقت داشته باشد. استقلال در گذشته و زمانی که من مربی تیم بودم، برومند و طباطبایی را درون دروازه داشته و این دو نیز رقابت داشتند و من به عنوان مربی با هر دو کار می کردم و هر دو مدعی پیراهن استقلال و تیم ملی بودند اما هر دو را مدیریت کردیم تا مشکلی پیش نیاید.

 

رشیدی در ادامه با بیان این موضوع که مدیران و مربیان استقلال باید وقت بیشتری برای دروازه بان جوان این تیم اختصاص دهند، تصریح کرد: باید حسینی را مدیریت و راهنمایی کرد. به آقای حاجیلو گفتم باید با حسینی صحبت کند و مسیر پیشرفت را نشان او بدهد. حسینی باید صبوری کند. درخواست جدایی و رفتارهای او را تایید نمی کنم اما باز هم می گویم شفر باید بزرگتری کند و او را راهنمایی کند. از استقلال رفتن کار درستی نیست و باز هم می گویم حسینی نباید عجله کند و راه اشتباه می رود.

 

مربی سابق تیم فوتبال استقلال در پایان درباره شرایط آبی پوشان عنوان کرد: همواره گفتم استقلال به سختی مانند فصل گذشته می شود زیرا 50 درصد توان تیم جدا شدند و جانشینی آنها سخت و نشدنی است. تیم استقلال جوان است و برای یک دو سال آینده می توان روی آنها حساب کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dvynj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازی نکردن حسینی ربطی به مسائل پشت پرده ندارد!