تاریخ انتشار: 1397/07/16 21:34
کد خبر: 127054

حسینی سعی دارد از حداقل شانس خود استفاده کند

برای سید حسین حسینی هیچ چیز بهتر از یک دعوت جدید به جمع ملی پوشان فوتبال ایران نبود.
حسینی سعی دارد از حداقل شانس خود استفاده کند

دروازه بان جوان و احساساتی استقلال که انتظار داشت در آخرین دیدار استقلال برابر نفت مسجد سلیمان مورد استفاده قرار گرفته و به عنوان دروازه بانی که حداقل 90 دقیقه تجربه حضور در لیگ امسال را دارد به اردوی تیم ملی برود، با نیمکت نشینی در این مسابقه مصاحبه تندی درباره آینده خود به زبان آورد که او را در مرکز جنجال های خبری قرار داد.

البته حسینی که همچنان جوان و کم تجربه به نظر می رسد، بالا و پایین های مانند این را باید بیش از این تحمل کند اما در شرایطی که کسی روی کیفیت دروازه بانی او تردید ندارد، او دوباره به جمع ملی پوشان فوتبال ایران بازگشته تا در آرامش دو هفته ای تیم ملی خود را بازیابی کند.

اگرچه بازی در استقلال از دست او خارج است اما درخشش و تلاش در تیم ملی می تواند او را دوباره به جمع ملی پوشان اضافه کند؛ فرصتی که او در جام جهانی از دست داد اما حالا سعی می کند از حداقل شانس خود برای بازگرداندن آن استفاده کند. اگرچه رقبای سر سختی در اردوی تیم ملی حضور دارند که می خواهند این فرصت را از سید حسین استقلالی ها بگیرند.

 

حسینی که امروز اولین تمرین خود را در تیم ملی انجام داد، این شانس را داشت که با فرامین مستقیم کی روش نیز مواجه شود. کارلوس کی روش در تمرین امروز تیم ملی برای اولین بار سمت دروازه بان ها رفت و تذکراتی درباره نحوه جمع کردن توپ به آنها داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bqxjd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 شفر باید بزرگتری کند و حسینی را راهنمایی کند/از استقلال رفتن کار درستی نیست!