تاریخ انتشار: 1397/10/17 12:09
کد خبر: 114790

وضعیت آبی های تهرانی بحرانی و ناامید کننده/نه خرید، نه فروش!

وضعیت آبی های تهرانی در نیم فصل، مانند پیش فصل کاملا بحرانی و نا امید کننده است.
وضعیت آبی های تهرانی بحرانی و ناامید کننده/نه خرید، نه فروش!

آبی های تهرانی در شروع نیم فصل دوم لیگ برتر با کنار گذاشتن دو بازیکن خود نشان دادند که برنامه های زیادی برای تقویت تیم خود دارند اما نکته جالب آنکه این اقدام، اولین و آخرین فعل و انفعال آبی ها بود و فعلا هیچ اتفاق مثبتی در استقلال رخ نداده و خبری از روزهای خوب نیست.

 

*نه خرید، نه فروش

با گذشت نزدیک به یک ماه از پایان لیگ در استقلال نه خبری از خرید های جدید است و نه بازیکنی از تیم جدا شده است. البته استقلال سه بازیکن را به تیم خود اضافه کرده اما با این وجود هنوز هیچکدام از خریدهای شفر محقق نشده و سرمربی استقلال در انتظار نهایی شدن حداقل خواسته های خود است.

مدیران استقلال در این میان بهانه هایی مانند مشکلات مالی و عدم علاقه بازیکنان به لیگ ایران دارند که مطمئنا برای هواداران قابل قبول نیست.

 

*تست پزشکی، تمرین و اردو تعطیل

بازیکنان استقلال ابتدا چراغ خاموش تست های پزشکی را تحریم کردند. روز شنبه آبی پوشان حاضر به انجام تمرینات گروهی نشدند و روز یکشنبه نیز در ادامه این روند بازیکنان به اردو نرفتند تا به این ترتیب اعتصاب کامل شود.

استقلالی ها از ابتدای فصل تنها 25 درصد دریافتی داشتند و طبق قانون حتی می توانند قرارداد خود را فسخ کنند و مدیران استقلال نیز در تامین منابع مورد نظر آنها با مشکل رو به رو هستند و به نظر می رسد تا روزهای آینده نیز این مشکل حل نشود.

 

*مربی خارجی هم نیامد!

مربی مورد نظر شفر برای ترمیم کادرفنی نیز هنوز به تهران نیامده است. فورکل که قرار بود به عنوان تمرین دهنده به تهران سفر کند، هنوز به ایران نیامده و وضعیت او نیز مشخص نیست تا به این ترتیب آبی های تهرانی یک بحران کامل در پیش فصل تجربه کنند.

این اتفاقات که شباهت زیادی به مشکلات ابتدای فصل آبی پوشان دارد، می تواند باز هم شروع فصل آنها را به خطر بیاندازد و شاید استقلال باز هم مانند نیم فصل اول چند هفته را به راحتی از دست بدهد و از کورس قهرمانی دور و خارج شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rgqz6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امید استقلال با قهرمانی زنده شد!