تاریخ انتشار: 1395/05/19 10:58
کد خبر: 268954

نوروزی: هیچ ورزشکار ایرانی دچار بیماری و مصدومیت نیست

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: هیچ کدام از ورزشکاران ایران در دهکده بازیهای المپیک با مصدومیت جدی مواجه نیستند و روند خدمات توانبخشی و آماده سازی ملی‌پوشان ادامه دارد
نوروزی: هیچ ورزشکار ایرانی دچار بیماری و مصدومیت نیست

به گزارش سرویس المپیک فرتاک ورزشی،

غلامرضا نوروزی درباره وضعیت سلامت کاروان اعزامی ایران به المپیک، اظهار داشت: خوشبختانه هیچ کدام از ورزشکاران کشورمان با مصدومیت یا بیماری جدی مواجه نیستند و کلینیک دایر شده فدراسیون پزشکی ورزشی در محل دهکده بازیها تمام وقت آماده ارائه خدمات به ملی پوشان و دیگر اعضای کاروان ایران است.

 وی با بیان اینکه توصیه‌های لازم به ورزشکاران در خصوص خود مراقبتی به منظور ابتلا به هرگونه بیماری از جمله بیماری ویروسی زیکا می‌شود ، خاطر نشان کرد: علاوه بر اینکه ورزشکاران کشورمان برای دریافت مشاوره تخصصی به کلینیک مراجعه می کنند، این مراجعات جهت دریافت خدمات توانبخشی نیز ادامه دارد به طوری که روز گذشته قادر میزبانی ملی پوش دوچرخه سواری که با مصدومیت جزئی مواجه شده بود جهت حضور در مسابقات تایم تریل به کلینیک مراجعه کرد و تحت فیزیوتراپی قرار گرفت.

ر ئیس فدراسیون پزشکی ورزشی افزود: علاوه بر این سهراب مرادی و کیانوش رستمی دو ملی پوش وزنه برداری و همچنین مجتبی عابدینی ملی پوش شمشیربازی و آریا نسیمی شاد شناگر کشورمان نیز جهت فیزیوتراپی و ریکاوری به کلینیک فدراسیون مراجعه کردند و خدمات لازم به آنها ارائه شد.

نوروزی فضای روانی حاکم بر کاروان ورزشی کشورمان را مناسب ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم در روزهای آینده شاهد کسب نتایج بهتری از ورزشکاران ایران باشیم و به تدریج روند کسب مدال افتخارآفرینان ورزش ایران آغاز شود.

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک با حضور بیش از ۱۰ هزار ورزشکار از ۲۰۶ کشور از ۱۵ تا ۳۱ مردادماه به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار خواهد شد. کاروان ورزش ایران در دوره قبل که به میزبانی لندن برگزار شد با کسب ۱۲ مدال (۴ طلا، ۵ نقره و ۳ برنز) به عنوان هفدهمی دست پیدا کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bo9d9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگاهی به اتفاقات سومین روز المپیک/ دست ایران همچنان خالی است