تاریخ انتشار: 1395/05/21 01:24
کد خبر: 268540

دومدال طلای دیگربرای جودوکاران ژاپنی

جودوکاران ژاپنی دو مدال طلای دیگر بازی های المپیک 2016 را از آن خود کردند تا تعداد مدال های طلای سامورایی ها در این رشته به عدد 3 برسد.
دومدال طلای دیگربرای جودوکاران ژاپنی

به گزارش فرتاک ورزشی / و به نقل از ایرنا، در پنجمین روز از رقابت های جودوی سی و یکمین دوره بازی های المپیک، جودوکاران در اوزان منهای 70 کیلوگرم زنان و منهای 90 کیلوگرم مردان روی تاتامی رفتند.در وزن منهای 70 کیلوگرم زنان، «هاروکا تاچیموتو» قهرمان سال 2015 جهان از ژاپن با غلبه بر حریفانی از چین، هلند، کانادا، آلمان و کلمبیا بر سکوی نخست ایستاد و گردن آویز طلا را به نام خود ثبت کرد و «یوری آلوار» نماینده کلمبیا نقره ای شد.

 

در این وزن، نمایندگان آلمان و بریتانیا بر سکوی سوم مشترک ایستاده و صاحب مدال برنز شدند.در وزن منهای 90 کیلوگرم مردان، «ماهاسو باکر» از ژاپن با از پیش روی برداشتن نمایندگان آلمان، صربستان، فرانسه، چین و گرجستان به نشان زرین طلا رسید.

 

«وارلام لیپارتلیانی» از گرجستان به مدال نقره دست یافت.در این وزن، جودوکاران چین و کره جنوبی به مدال برنز مشترک رسیدند.عصر پنجشنبه و در ادامه رقابت های جودو المپیک 2016 «جواد محجوب» نماینده ایران در وزن منهای 100 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست به مصاف نفر سوم جهان از بلژیک می رود.

 

پیش از این «سعید ملایی» در وزن منهای 81 کیلوگرم با قبول شکست برابر «خاسان کالزورائف» از روسیه حذف شده بود. این جودوکار روس در نهایت به مدال طلا رسید.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pjm86

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 جنس طلای المپیک از چیست؟