تاریخ انتشار: 1395/04/21 11:20
والیبال قهرمانی جوانان آسیا - چین تایپه
کد خبر: 274577

ایران با قدرت هنگ‌کنگ را شکست داد

تیم ملی والیبال جوانان ایران در سومین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا در سالن «کاوشنگ آرخه‌نا» به مصاف هنگ‌کنگ رفت و توانست با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 13 ، 25 بر 17 و 25 بر 15 حریف خود را مغلوب کند.
ایران با قدرت هنگ‌کنگ را شکست داد

 

 

به گزارش فرتاک ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال جوانان ایران در سومین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا در سالن «کاوشنگ آرخه‌نا» به مصاف هنگ‌کنگ رفت و توانست با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 13 ، 25 بر 17 و 25 بر 15 حریف خود را مغلوب کند.

بهروز عطایی برای شروع این مسابقه جواد کریمی، اسماعیل طالبی، امیرحسین اسفندیار، اسماعیل مسافر، طیب عینی، علی اصغر مجرد و رسول آقچه‌لی  را روانه میدان کرد. داورانی از عراق و بحرین قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

شاگردان عطایی از دو مسابقه قبلی خود دو پیروزی برابر ترکمنستان و قطر در کارنامه داشتند و هنگ‌کنگی‌ها هم تنها یک مسابقه برگزار و نتیجه را به ترکمنستان واگذار کرده بودند؛ آنها در آخرین مسابقه خود فردا که سایر تیم‌ها استراحت خواهند کرد باید به مصاف قطر بروند.

پیش از این مسابقه صعود ایران به جمع 8 تیم برتر آسیا قطعی شده بود. شاگردان عطایی در مرحله بعدی در گروه F  با تیم دوم گروه کنونی خود، کره جنوبی و سریلانکا همگروه هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2anq5k

آخرین اخبار