تاریخ انتشار: 1397/04/20 14:55
کد خبر: 139369

سه پیروزی در روز اول مسابقات برای نمایندگان پیام نور

صعود نمایندگان پیام نور به جمع هشت تیم برتر آسیا
سه پیروزی در روز اول مسابقات برای نمایندگان پیام نور

صبح امروز تیم بسکتبال پسران دانشگاه پیام نور موفق شد با دو بازی زیبا در ابتدا نماینده کشور تایلند را با نتیجه نزدیک ۲۰ بر ۱۷ حریف قدرتمند خود را از پیش رو بردارد و در بازی دوم با نتیجه ۲۱ بر ۹ نماینده کشور چین را از پیش رو بردارد وحضور خود را درجمع هشت تیم برتر آسیا قطعی کنند

نصیرزاده مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور  افزود تا ساعاتی دیگر نماینده کشورمان در بخش آقایان بایستی به مصاف نماینده کشور ماکو برود ودر صورت پیروزی به عنوان سرگروه به جمع هشت تیم برتر آسیا صعود خواهد کرد.

نصیرزاده افزود دختران پیام نور که به عنوان نماینده کشورمان در اولین مسابقه  رسمی بین المللی  رشته ورزشی بسکتبال  حضورداشتند توانستند دربازی اول خود بانتیجه ۱۶ بر ۹ مقابل نماینده کشور سریلانکا به پیروزی برسند ونام خود را درتاریخ ورزش بسکتبال که یک ورزش دانشگاهی است برای همیشه ثبت کنند.

نصیرزاده افزود فردا نیز بانوان پیام نوری به مصاف رقیب قدرتمند خود از کشور تایلند خواهند رفت که انشالله در صورت پیروزی به عنوان سرگروه به جمع هشت تیم برتر آسیا صعود خواهند کرد .

لازم به توضیح است چهارمین دوره مسابقات بسکتبال دانشگاه های آسیا از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۳ تیرماه به میزبانی کوالامپور برگزار می گردد که دانشگاه پیام نور به عنوان نماینده کشورمان هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان حضوردارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xmqjq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توضیحات مدیر تیم های ملی بسکتبال درخصوص دلیل غیبت حامد حدادی در اردوی چین؛ قهری در کار نیست!

تیم ملی بسکتبال ایران مقابل فیلیپین مغلوب شد
سی و هشتمین دوره رقابت‌های جام ویلیام جونز - چین تایپه؛