تاریخ انتشار: 1395/04/22 13:05
کد خبر: 274379

ترین های تیم ملی والیبال در المپیک/میرزاجانپور در صدر ترین ها

در مقایسه آماری فهرست بازیکنان تیم ملی ایران در بازی های المپیک، مجتبی میرزاجانپور تنها بازیکنی است که دو بار در میان بالاترین ها قرار داد و دو لیبروی تیم ملی نیز پایین ترین ها را میان خود تقسیم کرده اند.
ترین های تیم ملی والیبال در المپیک/میرزاجانپور در صدر ترین ها

رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال دو هفته پیش اسامی ۲۰بازیکن را به عنوان فهرست اولیه این تیم برای شرکت در بازی های المپیک ۲۰۱۶اعلام کرد. از میان این بازیکنان، ۱۲نفر فهرست نهایی تیم ملی در راه میدان ریو را تشکیل خواهند داد.

در این گزارش کوتاه به بررسی آماری ۲۰بازیکن حاضر در این فهرست پرداخته ایم.

مسن ترین بازیکن تیم ملی والیبال ایران علیرضا بهبودی است. این پاسور با تجربه متولد ۱۹اسفند ۱۳۵۷است. جوان ترین بازیکن تیم ملی نیز تقریبا ۱۷سال کوچک تر از بهبودی است. محمدجواد معنوی نژاد که در ۶آذر ۱۳۷۴به دنبال آمده جوان ترین بازیکن تیم ملی محسوب می شود.

مجتبی میرزاجانپور با ۲۰۵سانتی متر، بلند قدترین و فرهاد ظریف با ۱۶۵سانتی متر کوتاه قدترین بازیکنان حاضر در لیست تیم ملی والیبال به حساب می آیند.

در مجموع در میان ۲۰بازیکن حاضر در ترکیب تیم ملی برای رقابت هایالمپیک، شش بازیکن قد دو متری یا بیشتر دارند. مجتبی میرزاجانپور، مصطفی شریفات، سید محمد موسوی، امیر غفور، آرمین تشکری و محمدجواد معنوی نژاد، دو متری های تیم ملی هستند.

سید محمد موسوی با ۳۶۲سانتی متر، بالاترین ارتفاع اسپک را در میان تمام ملی پوشان دارد. مصطفی حیدری هم با ۲۶۳سانتی متر کم ارتفاع ترین زننده اسپک ایران محسوب می شود. البته حیدری با توجه به پست خود نیازی به زدن اسپک ندارد اما در میان بازیکنان غیر لیبرو، مهدی مهدوی و محمد فلاح با ۳۳۰سانتی متر، پایین ترین ارتفاع اسپک را دارند.

میرزاجانپور با ۳۴۸سانتی متر ارتفاع دفاع روی تور، بهترین آمار را در میان ملی پوشان ایران به خود اختصاص داده است. حیدری در این بخش هم پایین ترین آمار را دارد. ارتفاع دفاع لیبروی ایران ۲۵۹سانتی متر است.

حمزه زرینی با ۹۸کیلوگرم، سنگین وزن ترین بازیکن تیم ملی است و ظریف با ۶۰کیلوگرم، از نظر وزن هم پایین تر از همه ملی پوشان است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dq5zd

آخرین اخبار