تاریخ انتشار: 1397/08/07 23:43
تعامل خوبی بین اداره کل ورزش و هیات والیبال وجود دارد
کد خبر: 124072

اختصاصی/ سعید شاهرخی: افراد همیشه نالان را از هیات والیبال دور کردم

رییس هیات والیبال استان خوزستان گفت که کسانی که همواره آیه یاس میخواندند را از هیات دور کردم.
اختصاصی/ سعید شاهرخی: افراد همیشه نالان را از هیات والیبال  دور کردم

سعید شاهرخی رییس هیات والیبال استان خوزستان با بیان اینکه تعامل خوبی میان این هیات واداره کل ورزش و جوانان استان وجود دارد، گفت: همه ی جامعه والیبال باید برای موفقیت این رشته در استان تلاش کنیم.

سعید شاهرخی گفت: تلاش که ما در چند یک سال اخیر در والیبال شده و چرخهای زنگ زده این رشته به حرکت درآمده حاصل تلاش خوب مجموعه همکارانم در هیات و مسئولان ورزش استان است و این را نشان می دهد که حال والیبال استان ما خوب است. ما هر چقدر هم که در همه فعالیت ها خوب باشیم والیبال بزرگسالان خوزستان نیازمند تیمی شایسته در لیگ برتر باشگاه های کشور است وهمه  از جمله دکتر شریعتی استاندار ورزشدوست و همچنین افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان تلاش می کنند در آینده ای نزدیک این مهم محقق شود.

وی افزود: نمی شود والیبال استان را رها کرد تا تجربیات تلخ گذشته بار دیگر تکرار شود. در حال حاضر تعامل خوبی میان اداره کل ورزش استان، فدراسیون والیبال و هیات استان وجود دارد و این حرف که می گویند والیبال با مجموعه های فوق الاشاره اختلاف دارد،غلط است.

شاهرخی ادامه داد: نه اداره کل ورزش، ونه هیات والیبال برای خودشان کار نمی کنند و برای موفقیت و سرافرازی ورزش استان بزرگ خوزستان تلاش می کنند. عملکرد موفقیت آمیز اخیر والیبال در سطح پایه (آقایان و بانوان) حاصل کار یک ماهه نیست و این تلاش یک وسال ونیم ساله را نشان می دهد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تعامل خوبی میان اداره کل ورزش و هیات والیبال وجود دارد و افشین حیدری مدیرکل ورزش استان تمام قد از همه برنامه های هیات والیبال دفاع و حمایت می کند و در این مدتی که در هیات هستم تلاش می کنم تا کار خوبی انجام دهم و شرمنده اهالی والیبال و جامعه ورزش استان نشوم.

شاهرخی، نقش استعدادیابی در ورزش والیبال را مهم خواند و اظهار کرد: خوزستان، ورزشکاران مستعدی در رشته های مختلف ورزشی دارد و والیبال این استان می تواند در تیم های ملی تاثیرگذار و نقش آفرین باشد.

وی افزود: فدراسیون از والیبال استان حمایت ویژه ای می کند واین امر موجب می شود در آینده ای نه چندان دورمی توان بازیکنان خوب و توانمندتری را تربیت کرد.

شاهرخی با تاکید بر اینکه برای توسعه والیبال باید در یک مسیر واحد و مشخص حرکت کرد و کم و کاستی ها را با اصلاح امور و تعامل بیشتر با یکدیگر برطرف کرد، ادامه داد: توسعه ورزش بانوان در رشته والیبال نیز باید بیشتر مد نظر قرار گیرد.

وی در پاسخ به این سوال مهمترین دلایل پیشرفت شما در هیات والیبال چیست؟ گفت:الگوهای همیشه نالان را از هیات دور کردم. با الگوهای همیشه نالان که بغل گوش شما بنشینند، هیچ توسعه ای اتفاق نمی افتد. توسعه در اعتماد اتفاق می افتد و با این رویکرد توسعه درهیات والیبال اتفاق افتاد یعنی مسابقات والیبال استان در همه سطوح سنی برگزارشد و توانستیم مربیان و داوران این رشته را چند برابر کنیم.

شاهرخی تاکید کرد: بزرگترین دستاورد هیات والیبال استان خوزستان مبحث علمی مدیریت اجتماعی شدن است. اجتماعی شدن یعنی کسانی که دور یک میزمی نشینند هدف را  بشناسند و بدانند، از کسی که تایپ می کند تا نیروهای خدماتی و مسئولین می خواهند چه کار انجام دهند و برای رسیدن به آن قله ها مسیر را طی کنند. تمام کسانی که در ورزش استان حضور دارند رسما اعلام می کنند که هیات والیبال استان راه درست را در پیش گرفته و به سرعت در جاده پیشرفت در حال حرکت است. مدیریت دانش در جای جای کمیته های هیات والیبال جاری است. ما آنقدر با مدیرکل ورزش و جوانان استان‌ و معاونینش تعامل داریم.

رییس هیات والیبال استان خوزستان در پایان با تشکر از زحمات اصحاب رسانه، گفت: همراهی رسانه ها با بخش ‌ورزش خوب بوده و حتی اگر انتقادی هم بوده دلسوزانه بوده و اگر ما هم توضیحی دادیم و شفاف سازی ‌کردیم اصلاحات انجام شده است . ما هم ادعایی نداریم که دیکته بدون غلط می نویسیم.

شاهرخی با یادآوری اینکه هیات به والیبال زنان نگاه ویژه ای دارد، اضافه کرد: والیبال زنان پس از سال ها تعطیلی فعالیت خود را از چند سال پیش آغاز کرده و کارهای خوبی برای توسعه این رشته زنان صورت گرفته و این رشته با امید و جانی تازه در حال فعالیت است.

رییس هیات والیبال استان خوزستان اضافه کرد: والیبال زنان چه به لحاظ توانمندی بازیکنان و چه به لحاظ تعداد علاقمندان چیزی از والیبال مردان کم ندارد و قطعا توسعه این رشته ورزشی برای داشتن جایگاه بهتر در کشوراز جمله اهداف و برنامه های مدیریت این هیات است.

وی ادامه داد: مدیران هیات از انجام هیچ هزینه ای برای توسعه والیبال زنان فروگذار نیستند اما انتظار داریم زنان والیبالیست نیز با تمام توان و غیرت در میادین مبارزه کرده و نتایج بهتری برای استان کسب کنند تا انگیزه مدیران را برای حمایت بیشتر افزایش دهند.این مسئول در پایان خاطرنشان کرد، از تمامی برنامه های والیبال زنان حمایت 100 درصدی خواهد کرد.

شاهرخی با یادآوری وجود توانایی های خوب و بالقوه در والیبال بانوان، ادامه داد: انشاالله با لطف خداوند، همکاری مربیان خوب در اقصی نقاط استان، مدیران باشگاه ها و همه دست اندرکاران جامعه والیبال آینده بهتری برای والیبال بانوان رقم خواهیم زد.

گفت و گو: جهاد زرگانی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45on89

آخرین اخبار