تاریخ انتشار: 1397/10/13 14:35
کد خبر: 115291

سرمربی خاتم اردکان: فدراسیون عادلانه تصمیم نگیرد از لیگ کنار می کشیم

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان اعلام کرد در صورتی که فدراسیون تصمیم درستی درباره بازی دیروز نگیرد، این تیم از لیگ کناره گیری می کند!
سرمربی خاتم اردکان: فدراسیون عادلانه تصمیم نگیرد از لیگ کنار می کشیم

بدون شک حساس ترین بازی روز گذشته لیگ برتر والیبال در مشهد و میان تیم های پیام مشهد و خاتم اردکان برگزار شد. این مسابقه بعد از حواشی که درست های اول تا چهارم داشت، با نتیجه 2 بر 2 به ست پنجم رفت. در این ست اعتراضات به داوری باعث متوقف شدن مسابقه شد و در نهایت بازی نیمه کاره ماند تا کمیته انضباطی فدراسیون تکلیف نتیجه آن را مشخص کند.

محمدرضا سالک، سرمربی خاتم اردکان اتفاقات این مسابقه را اینطور تشریح می کند: «متاسفانه از همان ابتدای مسابقه تماشاگران مشهدی به بازیکنان ما فحاشی می کردند و اصلا جو خوبی نبود. اشتباهات داوری هم از ست اول تا پنجم وجود داشت. در ست پنجم روی نتیجه 10 بر 8 شهرام محمودی اسپکی را زد که به سردفاع حریف برخورد کرد. سرداور متاسفانه دستش را به سمت زمین حریف برد. با این حال داور پایین خطای تور بازیکنان حریف را اعلام کرد؛ اما بازهم سرداور سرویس را بجا داد! ما هم اعتراض کردیم که چرا باید وقتی خطای حریف گرفته شده، سرویس را بجا بدهند؟ داور پایین آمد و من و آقای قوچان نژاد را صدا زدند تا صحبت کنیم. من هم اعتراض خودم را گفتم.»

وی همچنین می افزاید: «متاسفانه سرداور و ناظران مسابقه حرفی برای گفتن نداشتند. یگانه، ناظر مسابقه به من گفت حالا که اینطور شد، بازی تعطیل است و فدراسیون درباره نتیجه تصمیم می گیرد. من هم به بازیکنان گفتم که بازی تعطیل است و به رختکن بروید. چند دقیقه بعد که فقط من و بهمن جهاندیده، کاپیتان تیم در سالن بودیم و بقیه به رختکن رفته بودند، یگانه گفت به بازیکنان بگو به زمین برگردند و بازی کنند! من هم گفتم که خودتان گفتید بازی تعطیل است. با این حال به یکی از اعضای کادر گفتم که بازیکنان را صدا کند که آمد و گفت 3 نفر از آنها دوش هم گرفته اند! یگانه می گفت به من ربطی ندارد و بازیکنان باید به زمین بیایند! ایشان به عنوان ناظر مسابقه خودش گفت که مسابقه تعطیل است و من هم بازیکنان را به رختکن فرستادم.»

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان در پایان گفت: «امیدوارم فدراسیون تصمیم عادلانه ای بگیرد. من به باشگاه هم گفتم که اگر قرار باشد حق خاتم اردکان به این شکل ضایع شود، ما از لیگ کنار می کشیم!»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vggzp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جریمه نقدی ذوب آهن  از سوی کمیته انضباطی