تاریخ انتشار: 1398/03/18 20:09
لیگ ملت های والیبال 2019؛
کد خبر: 97343

چشم بادامی ها به دیوار بلند ایران رسیدند/ یاران معروف به دنبال پنجمین پیروزی

تیم های والیبال ایران و ژاپن روز یکشنبه 19 خرداد 1398 از ساعت 14:10 به وقت تهران در شهر توکیو به مصاف هم خواهند رفت.
چشم بادامی ها به دیوار بلند ایران رسیدند/ یاران معروف به دنبال پنجمین پیروزی

تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار هفته دوم از مسابقات لیگ ملت های والیبال به مصاف ژاپنی ها خواهد رفت شاگردان کولاکوویچ در گام بعدی در هفته دوم به دیدار آبی ها خواهند رفت تیم ملی والیبال کشورمان برای  ششمین مسابقه خود قطعا به دنبال پیروزی هستند تا بتوانند باز هم به صدر جدول برگردند.

ژاپن با کسب 6 امتیاز و 2 پیروزی مقابل تیم‌های صربستان و آرژانتین و سه شکست در برابر روسیه،فرانسه و برزیل با قرار گرفتن در جایگاه نهم جدول به مصاف ایران خواهد رفت.

آخرین حریف ایران در هفته دوم لیگ ملت‌ها میزبان این رقابت‌ها کشور ژاپن است. سرو قامتان کشورمان با این تیم مسابقات زیادی داشته اند که در بیشتر آن‌ها تیم ما پیروز میدان بوده است، اما تاکنون در قالب رقابت‌های لیگ ملت‌ها به مصاف یکدیگر نرفته اند. ایران از 38 بازی در برابر این تیم در 20 بازی به برتری رسیده است.

ژاپن پس از برد مقابل آرژانتین و باخت مقابل برزیل در هفته دوم در بازی پایانی هفته دوم به مصاف قدرتمندترین تیم قاره کهن خواهد آمد و امیدواریم بلندقامتان کشورمان پیروز این میدان شوند.

تیم ملی کشورمان هم پس از باخت در نخستین دیدار هفته دوم که مقابل برزیل رقم خورد و پیروزی در برابر آرژانتین در دومین دیدار این هفته به مصاف میزبان خواهند رفت تا با پیروزی مقابل این تیم بتوانند با شرایط مطلوب به ایران باز گردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vjxbb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زردهای برزیل نخستین حریف بلند قامتان در هفته دوم
لیگ ملت های والیبال 2019؛