تاریخ انتشار: 1398/03/25 23:15
کد خبر: 96691

هینن: خبرنگاران لهستانی گفتند من را به آتش می کشند!

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: اگر ما در بین بازی با سعید معروف و ایگور کولاکوویچ بحث کلامی داشتیم فقط برای داخل بازی است.
 هینن: خبرنگاران لهستانی گفتند من را به آتش می کشند!

ویتال هینن  پس از دیدار تیم های ملی والیبال ایران و لهستان در نشست خبری گفت: نزدیک‌ترین کافی شاپ در ارومیه را به من معرفی کنید، چون قول داده بودم در صورت شکست سعید معروف را به یک قهوه دعوت کنم.

وی درباره کیفیت بازی، ادامه داد: ما با تمام توان بازی کردیم. باید به این هواداران که یکی از عوامل باخت ما بودند افتخار کنید. من از همه تماشاگران تشکر می کنم که آمدند و والیبال را دیدند و تیم خود را تشویق کردند. تیم شما مستحق برد بود.

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان درباره بحث کلامی با معروف و کولاکوویچ گفت: اگر ما در بین بازی با سعید معروف و ایگور کولاکوویچ بحث کلامی داشتیم فقط برای داخل بازی است و برای اینکه یک والیبال زیباتر ببینیم، اما در خارج از زمین ما کاملاً با هم دوست هستیم. هر دو نفر از دوستان خوب من در والیبال هستند.

هینن درباره انتقاد رسانه های لهستانی از وی گفت: قبل از قهرمانی در مسابقات قهرمانی جهان رسانه های لهستانی گفته بودند اگر ما قهرمان نشدیم من را به آتش خواهند کشید. من از 99 درصد افرادی که از من انتقاد می کنند با روی باز استقبال می کنم چراکه باعث پیشرفت من در کار می شوند.

همچنین لوماچ، کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان هم در این نشست خبری گفت: به تیم ایران تبریک می گویم. ما با تمام توان جنگیدیم، اما فکر می کنم به هوداران باختیم. ما در دفاع روی تور ضعیف عمل کردیم و به همین دلیل از ایران عقب افتادیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v7brp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگاهی آماری به عملکرد والیبالیست‌های ایران مقابل لهستان