تاریخ انتشار: 1399/03/19 14:58
کد خبر: 61650

جمشیدی:امسال بهترین سال دوران بسکتبالی ام بود؛شیمیدر جز بهترین باشگاه هاست

جمشیدی:امسال بهترین سال دوران بسکتبالی ام بود؛شیمیدر جز بهترین باشگاه هاست

محمد جمشیدی در گفت‌وگو با فرتاک ورزشی، در موردناتمام ماندن لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: امسال با توجه به شرایط خاصی که در کشور پیش آمده بود بنظرم فدراسیون بهترین تصمیم را گرفت چون زمان پایان این ویروس مشخص نیست و شروع لیگ میتوانست سلامتی بازیکنان و حتی خانواده آن ها را به خطر بیندازد وبازهم می گویم تعطیلی لیگ برتربهترین تصمیمی بود که گرفته شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از حضورش در شیمیدر راضی بود یا نه گفت:شیمیدر جز بهترین باشگاه ها است و خیلی خوشحالم که در این تیم حضور دارم و اینجا هستم. از حضور در شیمیدر خیلی خوشحالم چون یک باشگاه کاملا حرفه ایی است و همچنین از مدیریت خوبی نیز برخوردار است.

بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر در خصوص شرایط فصل گذشته این تیم گفت:خداروشکر شرایط بسیار خوبی را داشتیم و تمام امکانات لازم را برای موفقیت تیم از سوی مدیریت باشگاه فراهم شده بود و مشکل خاصی نبود.

جمشیدی در پایان گفت : از شما و همکارانتان در رسانه سپاسگزارم که همیشه حامی ورزش بسکتبال  بوده‌اید و در چنین شرایطی پیگیر وضعیت بازیکنان  هستید. امیدوارم مردم خوب کشور با رعایت نکات بهداشتی در وهله نخست، سلامتی خود و عزیزانشان را حفظ کنند که در نهایت بتوانیم هر چه سریع‌تر این بیماری را شکست دهیم و با آرامش در کنار هم زندگی کنیم.

گردآورنده:مهدی چاروسائی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/275wln

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ برتر بسکتبال بدون اعلام قهرمان به پایان رسید