تاریخ انتشار: 1399/03/26 10:35
کد خبر: 61202

کارخانه: شریفی گزینه مدنظر ما است، اما قراردادی امضا نشده

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: دریافت کننده ملی‌پوش کشورمان گزینه ما برای حضور در سایپا بوده، اما هنوز قراردادی امضا نشده است.
کارخانه: شریفی گزینه مدنظر ما است، اما قراردادی امضا نشده

مصطفی کارخانه، درمورد عملکرد تیم والیبال سایپا در بازار نقل‌وانتقالات اظهار داشت: خوشبختانه با حمایت مسئولان و مدیران باشگاه عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم نفرات مدنظرمان را جذب کنیم. روز گذشته قرارداد سید محمد موسوی هم نهایی شد و از این موضوع احساس خوبی داریم.

وی ادامه داد: حضور هر بازیکن ملی‌پوش در هر تیم باشگاهی می‌تواند انگیزه و قدرت آن تیم را بالا ببرد. از اینکه بازهم شرایطی فراهم شود تا بتوانم چند بازیکن ملی‌پوش را در تیم داشته باشم، راضی هستم؛ البته این موضوع را هم باید در نظر گرفت که با این شرایط توقعات از ما بالا می‌رود.

سرمربی تیم والیبال سایپا درمورد جذب مرتضی شریفی، خاطرنشان کرد: برای تکمیل تیم خود به یک دریافت کننده احتیاج داریم. گزینه اولمان برای این پست مرتضی شریفی است. صحبت‌هایی با هم داشته‌ایم، اما قراردادی هنوز امضا نشده است. شریفی مایل است تا خارج از کشور بازی کند، اما دل‌مان می‌خواهد که او به سایپا بیاید. فکر می کنم تا چند روز آینده تکلیف مشخص شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2756gd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کارخانه: باشگاه‌ها برای داورزنی مثل بچه سرراهی هستند/ لیگ والیبال تا پایان سال تمام نمی‌شود

بانک سرمایه قهرمان لیگ برتر والیبال شد
با کسب دومین پیروزی دیدار فینال؛