تاریخ انتشار: 1395/04/26 21:38
سرپرست تیم ملی والیبال جوانان:
کد خبر: 273550

امیدوارم فردا نوع مدال والیبالیست های جوان، طلا باشد

تا قبل از بازی با تیم ژاپن ، تیم ملی جوانان 6 بازی انجام داده بود که در هر 6 بازی با اقتدار و با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسیده بود.
امیدوارم فردا  نوع مدال والیبالیست های جوان، طلا باشد

اختصاصی/ سرپرست تیم ملی جوانان در گفت و گویی اختصاصی با سرویس توپ و تور فرتاک ورزشی گفت: خدا رو شکر وضعیت تیم از لحاظ روحی و فنی ایده آل است و امیدوارم بازی نهایی را هم بتوانیم با پیروزی پشت سر بگذاریم و قهرمانی آسیا را برای ملت عزیز به ارمغان بیاوریم.

اکبرمحمدی در ادامه سخنان خود گفت: امروز و در نیمه نهایی روبروی تیم ژاپن قرارگرفتیم ، تیمی که خیلی تیم باهوشی بود و به لحاظ توپگیری و حمله شرایط خیلی خوبی داشتند که خوشبختانه جوانان غیرتمند والیبال ایران موفق شدند در گیم های اول و دوم با امتیازهای خوب تیم ژاپن را به راحتی شکست بدهند اما در گیم سوم ژاپن با قدرت ظاهر شده و اختیار عمل را در دست گرفت و هچنین اشتباهات فردی بعضی از بازیکنان و نیز تیم داوری مزید بر علت شد تا این گیم را با نتیجه 31 بر 29 به ژاپن واگذار کنیم .

وی افزود: خوشبختانه در گیم چهارم  بازیکنان به خودشون آمدند و بعد از این که هم دو تیم تا امتیاز 8 پابه پای هم پیش رفتند  بچه های ایران از این امتیاز به بعد فاصله خود را با ژاپن زیاد کرده و در نهایت این تیم را در مجموع 3 بر یک شکست دادند تا با این پیروزی هم جواز حضور در مسابقات جهانی چک را کسب کرده و هم راهی فینال بشویم .

سرپرست تیم ملی والیبال جوانان ایران در ادامه گفت: قبلا" قاره آسیا 4 سهمیه در مسابقات والیبال جوانان جهان داشت که امسال FIVB این تعداد را به 2 تیم کاهش داده است و به همین لحاظ ارزش این پیروزی و صعود به فینال خیلی بالا بود .

محمدی افزود:در ایندوره از مسابقات هیچ تیم عربی و حتی میزبان(چین تایپه) و استرالیا هم موفق به صعود به جمع 4 تیم نهایی نشدند که این خود نشان از سطح بالای ایندوره از مسابقات دارد .

وی در ادامه گفت: تیم ایران نسبت به سه تیم دیگر یعنی چین و کره جنوبی و ژاپن که به جمع 4 تیم نهایی صعود کرده اند شرایط متفاوتی دارد چرا که با احتساب حضور یک هفته زودتر تیم ما در این کشور الان حدودا" بیست روز است که در این کشور با شرایط تغذیه ای متفاوت و هوای شرجی و گرم که سه کشور دیگر با آن آشنایی کامل دارند به سر می بریم که  این موضوعات شرایط را برای تیم ما سخت تر کرده اما با تمامی این تفاسیر همه ی بچه ها و کادر فنی هم قسم شده اند که با پیروزی در فینال با خوشرنگ ترین مدال به کشور بازگردند.

سرپرست تی ملی والیبال جوانان ایران در ادامه گفت: مسابقه فینال  فردا به وقت تهران رأس ساعت 13/30 دقیقه در مقابل چین برگزار می شود که از هموطنان عزیز برای پیروزی در این مسابقه التماس دعا داریم .

محمدی با ابراز خرسندی از بازی بچه های ایران در این مسابقات گفت: در صورت کسب قهرمانی این اولین بار است که تیم ملی والیبان جوانان کشورمان موفق می شود در مسابقاتی که میزبانی آن به عهده کشورهای آسیای شرقی است صاحب جام قهرمانی و مدال طلا بشود چرا که قبلا" این عنوان در شرایطی بدست آمده بود که کشورهای عربی میزبان این مسابقات بودند.

وی در پایان سخنان خود گفت: تیم ایران الحمدالله بدون بازیکن محروم و آسیب دیده و خیلی با نشاط و شاداب در مقابل چین حاضر خواهد شد و امیدواریم رنگ مدال ما طلا باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27jnye

آخرین اخبار