تاریخ انتشار: 1401/05/29 21:13
کد خبر: 17619

جام واگنر| پایان کار تیم ملی والیبال ایران با پیروزی برابر آرژانتین

تیم ملی والیبال ایران در سومین و آخرین مسابقه خود در رقابت‌های جام واگنر مقابل آرژانتین به پیروزی رسید.
 جام واگنر| پایان کار تیم ملی والیبال ایران با پیروزی برابر آرژانتین

تیم ملی والیبال ایران که خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان آماده می‌کند، از ساعت 18:30 امروز (شنبه 29 مرداد) در سومین مسابقه خود در جام واگنر مقابل تیم ملی آرژانیتن، دارنده مدال برنز المپیک و نخستین حریفش در رقابت‌های قهرمانی جهان قرار گرفت.

مردان والیبال ایران در این مسابقه با نتیجه 3 بر 2 و با امتیازهای 25 بر 21 ، 22 بر 25 و 19 بر 25، 25 بر 22 و 15 بر 13 آرژانتین را شکست دادند تا نخستین برد خود در جام واگنر را نیز کسب کنند و با آمادگی بهتری راهی اسلوونی و آوردگاه قهرمانی جهان شوند.

بهروز عطایی برای شروع این مسابقه که به میزبانی شهر کراکوف برگزار شد از ترکیب جواد کریمی، صابر کاظمی، محمدجواد معنوی نژاد، امیرحسین اسنفدیار، امیرحسین توخته، مهدی جلوه و محمدرضا موذن استفاده کرد.

رقابت های جام واگنر امروز با دیدار تیم‌های لهستان و صربستان خاتمه پیدا خواهد کرد. ملی‌پوشان کشورمان در نخستین بازی خود با نتیجه سه بر صفر مغلوب لهستان شدند و آرژانتین هم توانست از سد صربستان عبور کند.

شاگردان عطایی در دومین گام هم با نتیجه 3 بر 2 مغلوب صربستان شدند و لهستان هم با نتیجه 3 بر صفر از سد آرژانتین گذشت. به این ترتیب لهستانی‌ها پیش از بازی سوم قهرمانی خود در جام واگنر را قطعی کردند.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان از 27 تا 29 مردادماه با حضور چهار تیم ایران، صربستان، لهستان و آرژانتین برگزار شد. تیم ملی ایران، صبح فردا لهستان را به مقصد اسلوونی ترک خواهد کرد تا برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان آماده شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v578z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 جام واگنر| شکست تیم ملی والیبال ایران مقابل شاگردان کولاکوویچ

روز موعود فرا رسید؛ همه ایران منتظر هت‌تریک تاریخی
زنده از بولونیا با نبرد هیجان انگیز