تاریخ انتشار: 1395/05/10 12:28
با شکست از فرانسه
کد خبر: 270906

ایران به مقام هفدهم والیبال ساحلی جهان رسید

تیم ملی الف والیبال ساحلی جوانان ایران با شکست برابر فرانسه از دور مسابقات قهرمانی جهان کنار رفت.
 ایران به مقام هفدهم والیبال ساحلی جهان رسید

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابت های جدول اصلی والیبال ساحلی قهرمانی جوانان جهان از روز (پنج شنبه) در لارناکا قبرس با حضور 32 تیم در هشت گروه دور مقدماتی آغاز شد.

علی شهبازی و علیرضا آقاجانی بازیکنان تیم ملی الف والیبال ساحلی جوانان ایران در دور مقدماتی با پیروزی برابر هلند و دو شکست برابر آلمان و لتونی موفق به کسب مقام سومی گروه D شد، به جمع 24 تیم برتر این رقابت ها صعود کرد.

ملی پوشان ایران در این مرحله به مصاف تیم قدرتمند فرانسه رفتند و 2 بر صفر با امتیازهای 21 بر 13 و 21 بر 6 مغلوب فرانسه شدند و از صعود به مرحله بعدی باز ماندند و جایگاه هفدهمی جهان را به دست آوردند.

تیم ملی ب والیبال ساحلی جوانان ایران (محمدرضا حضرت پور و سالار غنی دل) نیز در جدول مقدماتی این رقابت ها دو مسابقه برگزار کرد که در نخستین دیدار موفق به شکست تیم اسلوونی با نتیجه دو بر یک و در دومین مسابقه نیز مغلوب لتونی شد. این تیم با پذیرش این شکست از راه یابی به جدول اصلی رقابت ها باز ماند.

هدایت تیم های ملی ایران در این رقابت ها را مازیار هوشمند بر عهده دارد. کیودای سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی نیز به عنوان مشاور فنی هوشمند را در این رقابت ها همراهی می کند.

تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی جوانان ایران امشب (یکشنبه شب) وارد تهران می شوند

 

منبع : برنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bovn8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جوانان ساحلی شگفتی ساز شدند
ایران لاله‌های نارنجی را پرپر کرد