تاریخ انتشار: 1397/03/24 23:17
کد خبر: 143923

سرمربی روسیه: با این بازیکنان نباید از چیزی بترسم و استرس داشته باشم

سرمربی تیم ملی روسیه به تمجید از عملکرد بازیکنانش در دیدار با عربستان پرداخت.
سرمربی روسیه:  با این بازیکنان نباید از چیزی بترسم و استرس داشته باشم

 استانیسلاو چرچسوف بعد از برتری 5 بر صفر روسیه برابر عربستان در نشست خبری گفت:  بعضی مواقع بازی لذت‌بخش است و مردم از آن لذت می‌برند ولی گاهی اوقات اینطور نمی‌شود، اما ما سعی داریم همواره بازی یکسانی ارائه دهیم تا موجب رضایت هواداران شود؛ به بازیکنانم اعتماد داشتم چون آنها را می‌شناختم، آرامشم را حفظ کرده بودم و می دانستم که مأموریت خود را درست انجام می‌دهند.

او با بیان اینکه کار کردن با این بازیکنان خیلی شیرین و لذت بخش است، ابراز کرد: حالا که چنین بازیکنانی دارم، داشتن استرس بی‌معنی است چون کارنامه هر مربی به عملکرد بازیکنان او بستگی دارد، پس با این بازیکنان نباید از چیزی بترسم و استرس داشته باشم؛ خیلی از تیمم ممنون هستم که ما را در مسیر رسیدن به هدفمان کمک می‌کنند.

سرمربی تیم ملی روسیه اضافه کرد: بازی افتتاحیه بود و شرایط خاص خود را داشت ولی بازیکنان توانستند این فشار را تحمل کنند، با آن کنار بیایند و آرامش خود را در جریان بازی حفظ کنند.

چرچسوف ادامه داد: بازی بعدی ما با مصر است که شرایط آن مسابقه فرق می‌کند و باید از الان خودمان را با تمرکز فراوان آماده مسابقه بعدی کنیم چون در استادیوم و شهر دیگری است.

او اظهار کرد: دیروز در کنفرانس مطبوعاتی گفتم چیزی مشخص نیست و تیمی از پیش برنده نخواهد بود ولی ما امروز ثابت کردیم، می‌خواهیم در جام جهانی ارزش‌های تیم ملی روسیه را نشان دهیم و بازیکنانم توانستند دقیقا آن چیزی که در تمرینات انجام می‌دادیم را اجرا کنند؛ آنها شایسته تحسین هستند که موفق شدند این نتیجه را رقم بزنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zm576

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



خوشحالی طرفداران روسیه پس از برد مقابل عربستان + فیلم