تاریخ انتشار: 1397/04/22 14:56
کد خبر: 139035

دخالت های عجیب لیونل مسی در تیم ملی آرژانتین

در آرژانتین حالا دیگر تردیدی ندارند که لیونل مسی نفوذی مستقیم در تصمیم گیری های سامپائولی داشته و در انتخاب ترکیب اصلی آلبی سلسته نیز نقش مستقیم ایفا کرده است.
دخالت های عجیب لیونل مسی در تیم ملی آرژانتین

تیم ملی آرژانتین وداعی زودهنگام با جام جهانی 2018 داشت و با شکست 4-3 برابر فرانسه نتوانست به یک چهارم نهایی برسد.

در طول جام و حتی پیش از آن، همواره شایعاتی مبنی بر دخالت مسی در تصمیمات کادر فنی شنیده می شد و حالا کلارین با اطمینان از این قضیه، گزارشی را منتشر کرده است.

این نشریه معتبر آرژانتینی، به ذکر دو مورد از نفوذ فوق العاده بالای مسی در تیم ملی و همچنین در تصمیمات خورخه سامپائولی اشاره کرده است.

اولی به ماه مارس و در جریان تمرین آرژانتین در کمپ منچسترسیتی بر می گردد. آلبی سلسته خود را برای دو مصاف دوستانه با اسپانیا و ایتالیا مهیا می کرد و در جریان تمرین، سباستین بکاسسه، دستیار سامپائولی نکته ای را به مسی گوشزد می کند. او در حالی که با دست به شانه مسی زده بود، به وی می گوید که بهتر بود پاس را به منطقه دیگری ارسال می کردی.

مسی که از این تذکر و نیز برخورد فیزیکی مختصر بکاسسه با خودش خشمگین شده بود، رو به سامپائولی می گوید:« این آخرین بار است که چنین اتفاقی می افتد.»

مورد دوم به جام جهانی بر می گردد. مسی از سامپائولی می خواهد که فازیو و لوسلسو را از ترکیب اصلی خارج کند چرا که به اعتقاد او، فازیو در نفوذها بی دقت بود و لوسلسو نیز با سبک بازی او همخوانی نداشت.

جالب اینکه لو سلسو که در تمام بازی های دوستانه فیکس بود، حتی یک دقیقه هم در جام جهانی بازی نکرد و فازیو نیز تنها در نیمه دوم بازی با فرانسه وارد زمین شد.

کلارین همچنین ادعای عجیب دیگری نیز مطرح کرده است. طبق این ادعا، علت بازی نکردن لوسلسو، لایی او به مسی در یکی از تمرینات و نیز پیروزی راحتش بر مسی در بازی فوتبال-تنیس بوده است! ادعایی که توسط نزدیکان مسی شدیدا تکذیب شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kkeyq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



آرژانتینی ها و برنامه ویژه برای ضربات پنالتی!