تاریخ انتشار: 1397/04/26 19:29
کد خبر: 138357

سنگربان تیم ملی برزیل به لیورپول خواهد پیوست

دروازه‌بان تیم ملی برزیل و باشگاه آ اس رم در آستانه انتقال به باشگاه لیورپول قرار گرفته است.
سنگربان تیم ملی برزیل به لیورپول خواهد پیوست

 آلیسون بکر که دروازه‌‎بان تیم ملی برزیل در جام جهانی روسیه بود در آستانه جدایی از باشگاه رم قرار دارد. پیش از شروع جام جهانی باشگاه رئال مادرید و چلسی انگلیس اقداماتی را برای جذب وی انجام داده بودند اما حالا خبر از توافق آلیسون با لیورپول در میان است. 

این باشگاه با هدایت یورگن کلوپ دوران موفقی را پشت سر گذاشت و حتی تا فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا پیش رفت اما با اشتباهات مرگبار کاریوس، نتیجه این دیدار را به تیم رئال مادرید واگذار کرد. بعد از این اتفاق سرمربی آلمانی لیورپول حمایت خود را از دروازه‌بان تیمش اعلام کرد اما در بازی تدارکاتی هفته گذشته لک لک‌ها مقابل یک تیم آماتور انگلیسی، باز هم کاریوس یک اشتباه دیگر را انجام داد و دلیلی بر آن شد که لیورپول به دنبال جذب یک سنگربان مطمئن برود. 

اما نکته جالب این است که ایجنت این دروازه‌بان در چند روز گذشته اخبار مربوط به انتقال آلیسون از رم به لیورپول را لایک کرده و به شایعات دامن زده است. از طرف دیگر آلیسون بکر اسم رم را از بیو اینستای خود حذف کرده تا در آستانه جدایی از این تیم قرار بگیرد.

حال جیمز پیرس، خبرنگار نزدیک به لیورپول در توییتر خود اعلام کرده است سران باشگاه لیورپول پیشنهاد 62 میلیون پوندی خودت را برای جذب آلیسون بکر به رم ارسال کرده‌اند. گویا نمایندگان این دروازه‌بان برزیلی امروز با مدیران رم جلسه‌ای برگزار می‌کنند و در رابطه با آینده آلیسون تصمیم گیری خواهند کرد. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ggoqn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسیر صعود بلژیک و انگلیس تا مرحله رده بندی

مونیه به امباپه: تحت تاثیر راهنمایی‌های بد نباش
خشم مونیه از وقت‌کشی امباپه در بازی با بلژیک