تاریخ انتشار: 1395/04/19 16:53
ملی پوش ووشو در گفت و گو با فرتاک ورزشی:
کد خبر: 274852

تمرینات عالی و همه چی مطلوب است/ تمامی اعضا برای طلای آسیا خواهندجنگید

اردوی تیم ملی بزرگسالان ووشو کشور جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، سومین اردوی خود را پشت سر می گذارند و تا آغاز مسابقات سه اردوی دیگر برگزار خواهد شد.
تمرینات عالی و همه چی مطلوب است/ تمامی اعضا برای طلای آسیا خواهندجنگید

اشکان دلفانی ملی پوش کرمانشاهی وزن منفی 90 کیلوگرم ووشو طی گفتگویی با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: اردوی تیم ملی بزرگسالان ووشو بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته شش مرحله می باشد که الان سه مرحله آن را پشت سر گذاشته ایم و تا تاریخ اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا که دهم شهریور آغاز می شود سه مرحله دیگر را پشت سر خواهیم گذاشت.

وی شرایط اعضا تیم را  این گونه اعلام کرد: با توجه به طراحی تمرینات خوب و متنوعی که از سوی آقایان حسین اجاقی سرمربی و منصور نوروزی مربی تیم انجام شده الحمدالله همه بچه های تیم ضمن اینکه به آمادگی مطلوب نزدیک شده اند از لحاظ سطح فنی هم پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته اند و راهنمایی های دلسوزانه این دو مربی تمامی بچه ها را به کسب خوشرنگ ترین مدال این دوره از مسابقات امیدوار کرده است.

اشکان دلفانی

 

دلفانی ادامه داد:با توجه به مشکلات اقتصادی موجود در کشور، فدراسیون ووشو و در رأس آن جناب دکتر مهدی علی نژاد تمامی امکانات لازم را به نحو عالی برای اردونشینان فراهم کرده و حتی دستمزد بچه ها را نیز پرداخت کرده اند که جا دارد از رئیس محترم فدراسیون و دیگر مسئولین در این خصوص تشکر ویژه ای داشته باشم.

دلفانی در پایان سخنان خود گفت: همه ی اعضا تیم برای بدست آوردن مدال طلا نهایت تلاش خود را در تمرینات بکار گرفته اند تا بتوانند دل مردم عزیز ایران را شاد کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39lz77

آخرین اخبار