تاریخ انتشار: 1397/08/16 10:14
کد خبر: 122867

کاراته کار ایرانی به جدول شانس مجدد راه یافت

کاپیتان تیم ملی کاراته مردان روز شنبه برای کسب مدال برنز به روی تاتای خواهد رفت.
کاراته کار ایرانی به جدول شانس مجدد راه یافت

در مسابقات کاراته قهرمانی جهان مادرید اسپانیا ، در وزن منهای 84 کیلوگرم ذبیح اله پورشیب در مبارزه چهارم نتیجه را واگذار کرد و به جدول شانس مجدد راه یافت.

پورشیب دور اول استراحت داشت. سپس 2 بر یک آرناس زاپاتا از اسپانیا را شکست داد. در ادامه کامران مدنی از آمریکا را 4 بر صفر مغلوب کرد. سومین مبارزه پورشیب مقابل گرس اندرسون از اسکاتلند بود که با نتیجه 8 بر صفر به سود پورشیب خاتمه یافت. او در چهارمین دیدار خود با نتیجه نزدیک 6 بر 5 مقابل والری چوباتار از اوکراین شکست خورد و به جدول شانس مجدد رفت.

کاپیتان تیم ملی کاراته ایران در این گروه مقابل عبدالاحد سیسه از سنگال قرار گرفت و با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید و به دیدار رده بندی راه یافت.

پورشیب برای کسب مدال برنز به مصاف دانیر یولداشوف از قزاقستان خواهد رفت. مسابقه رده بندی وزن84- کیلوگرم روز شنبه ۱۹ آبان ماه برگزار می شود.

همچنین در بخش بانوان و در وزن 68- کیلوگرم، پگاه زنگنه مقابل سرلینز مارتینز از کوبا 3 بر یک مغلوب شد و از گردونه رقابتها کنار رفت.

در وزن 68+ کیلوگرم که 60 کاراته کا شرکت داشتند، حمیده عباسعلی پس از استراحت در دور نخست، دور دوم مقابل شیما ابوالیازد از مصر 4 بر 2 شسکت خورد و از دور رقابتها کنار رفت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vgejn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نخستین مدال طلای کاراته ایران در المپیک جوانان