تاریخ انتشار: 1397/08/17 00:24
کد خبر: 122756

بهمنیار به گروه شانس مجدد رفت

پرونده تیم کومیته بانوان ایران در بخش انفرادی در حالی بسته خواهد شد که یک کاراته کا برای کسب مدال برنز مبارزه خواهد کرد.
بهمنیار به گروه شانس مجدد رفت

امروز چهارشنبه ۱۶ آبان ماه در روز دوم از بیست و چهارمین دوره رقابتهای قهرمانی جهان، تیم اعزامی کشورمان به این دوره از رقابتها شش نماینده داشت که بهمن عسگری با برتری مقابل همه رقبا راهی مبارزه نهایی شد، هامون درفشی پور در دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز مبارزه می کند. امیرمهدیزاده، رزیتا علیپور و فاطمه چالاکی هم حذف شدند.

بهمنیار آخرین کاراته ایران در مبارزات امروز بود که در گروه شانس مجدد در اولین مبارزه برابر نماینده صربستان به پیروزی رسید و راهی دیدار رده بندی شد. وی در وزن ۵۰- کیلوگرم بعد از برتری برابر«کریستین ویکا» از لیتوانی، «ران لی» از چین و «آیچا سیاح» از مراکش در مرحله یک چهارم نهایی ۳ بر۲ به «سراپ اوزچلیک» از ترکیه باخت و به گروه شانس مجدد رفت.

برای تیم ملی کاراته ایران سجاد گنج زاده و بهمن عسگری به دیدار نهایی راه یافته و پورشیب به همراه درفشی پور هم با رسیدن به دیدار نهایی شانس کسب مدال برنز را دارند. دیدارهای رده بندی و نهایی روز در بخش انفرادی روز شنبه ۱۹ آبان ماه برگزار خواهد شد.

تاکنون فاطمه صادقی و ابوالفضل شهرجردی در کاتای انفرادی، حمیده عباسعلی، پگاه زنگنه، فاطمه چالاکی و رزیتا علیپور اعضای تیم کاراته بانوان در بخش کومیته انفرادی حذف شده اند.

این دوره از مسابقات سه شنبه ۱۵ آبان ماه با حضور ۱۱۱۷ کاراته کا از ۱۴۰ کشور به میزبانی اسپانیا در سالن «ویزینک» شهر مادرید آغاز شده وتا عصر یکشنبه ۲۰ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eplg6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاراته کار ایرانی به جدول شانس مجدد راه یافت