تاریخ انتشار: 1398/04/03 22:45
تکواندو مازندران نزدیک به بیست ماه رئیس ندارد!
کد خبر: 95879

راز پشت پرده به تعویق افتادن انتخابات هیات تکواندو استان مازندران چیست?!

بیش از 19 ماه است که هیات تکواندو مازندران در بلاتکلیفی بسر می برد.
راز پشت پرده به تعویق افتادن انتخابات هیات تکواندو استان مازندران چیست?!

روح الله سلطانی لشکناری؛ تکواندو مازندران بعد از ورزش پرطرفدار کشتی که به خطه قهرمان پرورمعروف می باشد، می تواند دومین رشته پرطرفداربا تعداد بالای ورزشکار باشد که توانسته خیل عظیمی از جوانان این استان را در خود جای داده وعلاوه بر آن، از نظر کیفی نیز عناوین بسیار مهمی در سطح ملی و بین المللی  کسب نمایند.

بدون شک ورزش مهمی هم چون تکواندو در مازندران، نیازمند همراهی و توجه بسیار فراوانی می باشد تا ضمن حفظ عناوین قهرمانی، مسیرتوسعه و پرورش جوانان و نوجوانان را باز نموده تا آنها نیز بتوانند جایگزینی مناسب برای قهرمانان پرآوازه این ورزش باشند.

حال سوال این است و دوست داریم بدانیم که ورزش تکواندو با این گستردگی و عناوین متعدد، چرا باید بیش از 19 ماه رییس هیات نداشته و از طریق سرپرستی اداره شود؟!

اهالی فن نیک می دانند که حضور سرپرست در هر ورزش و یا حتی سازمان و نهادی، به دلیل موقت بودن، تنها در پی گذران مشکلات روزانه بوده و از برنامه ریزی بلند مدت به دور می باشد چرا که یک سرپرست به دلیل محدودیت در مدت زمان مدیریتش، نمی تواند برنامه ریزی بلند مدت نماید و این یعنی مرگ تدریجی یک ورزش که داعیه قهرمانی کشور و حتی میادین بین المللی را دارد!

مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان مازندران وریاست فدراسیون تکواندو که بایستی شرایط برگزاری انتخابات را فراهم نمایند، چرا در این زمینه کوتاهی می نمایند؟ آیا آنها می دانند که به خاطر این موضوع تا چه اندازه ورزش پرتحرک و عنوان دار تکواندو در مازندران دچار آسیب شده است؟!

چه کسی پاسخ این عقب ماندگی را میدهد؟ آیا فرایند انتخابات یک رشته ورزشی، اینقدر پیچیده است که توان برگزاری آن وجود ندارد و باید سالها منتظر بود تا زمینه آن فراهم گردد؟!

بدون شک ادامه این روند نمی تواند رضایت خاطرعلاقه مندان این ورزش را در مازندران فراهم نماید و ای کاش استاندار و اعضای مجمع نمایندگان استان مازندران ،علت را جویا می شدند چرا که از قرار معلوم، فدراسیون تکواندو تمایلی برای برگزاری این انتخابات ندارد و شاید هم برای اش، بود و نبود این ورزش در مازندران فرقی نداشته باشد که این گونه بی تفاوت است و اینجاست که باید مدیران این استان چاره ای اندیشیده و پیگیر ماجرا باشند.

جان کلام این که پسندیده نیست که جامعه ورزشی، تنها در شرایطی که به آنها نیاز داریم مورد محاسبه قرار بگیرند و مجمع نمایندگان استان مازندران این را بدانند که باید نسبت به سرنوشت جوانان این ورزش پاسخ گو بوده و اجازه ندهند که با سرنوشت آنها این گونه بازی شود و امیدواریم تا قبل از این که دیر شود، چاره ای اندیشیده و زمینه های برگزاری انتخابات سالم را فراهم نمایند.


ش


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d7gbp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو/ فرزان عاشورزاده از اردو کنار رفت