تاریخ انتشار: 1398/04/30 22:45
کد خبر: 93192

تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا| شب طلایی تکواندو ایران در اردن

در پایان نخستین روز از دهمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا ۲۰۱۹، هوگوپوشان کشورمان موفق به کسب ۵ مدال طلا، ۳ نقره و یک برنز شدند.
تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا| شب طلایی تکواندو ایران در اردن

و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور 331 تکواندوکار از صبح امروز (یکشنبه – 30 تیرماه) در "امان" اردن آغاز  و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

امروز(یکشنبه) و در روز نخست این رقابت‌ها، مبارزات اوزان 45-، 51-، 59-، 68- و 78- کیلوگرم پسران و پیکارهای اوزان 42-، 46-، 52-، 59-، و 68- کیلوگرم دختران انجام  شد که امیررضا متولد شهرستانی، علی توکلی، امیرسینا بختیاری، پدرام جمشیدی، علی اکبری، مبینا کلی‌وند، مریم وسیله‌بر، غزل سلطانی، تینا مدانلو و آناهیتا توکلی به عنوان نمایندگان کشورمان در این رقابت‌ها به مصاف رقبایشان رفتند.

کلی‌وند، سلطانی، توکلی، توکلی و بختیاری موفق شدند 5 مدال طلا را به نام ایران ثبت نمایند. مدانلو، متولد شهرستانی، جمشیدی عنوان نایب قهرمانی را کسب کردند و اکبری نیز به مدال برنز رسید.  مریم وسیله بر نیز در مرحله یک‌چهارم نهایی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

گفتنی است؛ فردا (دوشنبه - 31 تیرماه) در دومین و آخرین روز این مسابقات، مبارزات اوزان 48-، 55-، 63-، 73- و 78+ کیلوگرم پسران و 44-، 49-، 55-، 63- و 68+ کیلوگرم دختران پیگیری می‌شود که علیرضا حسین پور، پاشا عطاردی، حامد اصغری، امیرحسین بهرآبادی، علی نجفی، نگار اسماعیلی، مهلا مومن زاده، نسترن ولی زاده، یلدا ولی نژاد و یلدا رنجبر نمایندگان کشورمان هستند.

هدایت تیم دختران را «ندا زارع» به عنوان سرمربی و «معصومه محمدیان» و «لیلا خزایی» به عنوان مربیان برعهده دارند. همچنین سرمربیگری تیم نوجوانان پسر بر عهده «محمدرضا زوار» به عنوان سرمربی، «حسین کریمی» و «وحید ناصری» به عنوان مربیان است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w8pq6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هادی‌پور: هدفم کسب مدال المپیک توکیو است