تاریخ انتشار: 1399/12/23 01:34
کد خبر: 43052

حضور سه کاراته کای ایران در دیدار رده بندی

روز نخست از اولین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی کاراته با حضور سه کاراته کا در دیدار رده بندی و حذف هفت کاراته کای دیگر همراه بود.
حضور سه کاراته کای ایران در دیدار رده بندی

این دوره از مسابقات صبح امروز با حضور ۵۸۳ کاراته کا از ۷۲ کشور به میزبانی ترکیه در شهر استانبول آغاز شد که در پایان روز سارا بهمنیار در وزن ۵۰- کیلوگرم، علی اصغر آسیابری در وزن ۷۵- کیلوگرم و فاطمه صادقی در کاتای انفرادی روز یکشنبه برای کسب مدال برنز به روی تاتامی می‌روند و مهسا افسانه، نگین باقری، تیم کاتا (شهرجردی، زند، فراز مهر) طراوت خاکسار، بهمن عسگری، امیرمهدیزاده و امیررضا میرزایی نیز از دور رقابتها کنار رفتند.

در رقابتهای نوبت عصر و در وزن ۶۷- کیلوگرم مردان امیر مهدیزاده دور نخست ۵ بر یک نتیجه را به «لی جیه وان» از کره جنوبی باخت و حذف شد. امیررضا میرزایی دیگر کاراته کای ایران در این وزن پس از دو پیروزی ۷ بر ۳ مقابل «دیش لونکو» از اوکراین و «دیوید کوهن» از آلمان، ۲ بر صفر نتیجه به «الساوی» نماینده مصر واگذار کرد و به دلیل صعود این مصری به دیدار نهایی، راهی گروه شانس مجدد شد که در این مرحله هم بعد از برتری یک بر صفر مقابل «استفان استیماچ» از اوکراین، ۲ بر یک برابر «ارنست شرف الدینوف» از روسیه باخت و از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن ۷۵- کیلوگرم علی اصغر آسیابری کار خود را با پیروزی ۸ بر صفر مقابل «کوزنتکو» از بلغارستان آغاز کرد و سپس یک بر صفر «هنری وکوا» از گرجستان را شکست داد و در ادامه برابر «توماس اسکات» آمریکلیی ۳ بر یک پیروز شد. وی در مبارزه چهارم خود ۳ بر ۲ نتیجه را به «لوئیجی بوسا» قهرمان ایتالیایی جهان واگذار کرد و در کروه شانس مجدد ۵ بر یک «دوان عثمانی» از مقدونیه را ۵ بر یک شکست داد تا روز یکشنبه برای کسب مدال به مصاف «ارمان التیمور» از ترکیه می‌رود.

بهمن عسگری دیگر نماینده ایران در وزن ۷۵- کیلوگرم دور نخست ۶ بر صفرر «یوسف الیمانی» از قطر را شکست داد و سپس «غریبوویچ» از کرواسی را یک بر صفر از پیش رو برداشت. وی دور سوم ۶ بر ۳ نتیجه را به «الهامی شبانی» نماینده کوزوو واگذار کرد و با نرسیدن این کاراته کا به دیدار پایانی، عسگری از دور رقابتها کنار رفت.

در این وزن علاوه بر عسگری، «رافائل آقایف» مرد پرمدال کاراته آذربایجان نیز از دور مسابقات کنار رفت.

طر اوت خاکسار در وزن ۵۵- کیلوگرم بعد از یک دور استراحت ۸ بر صفر «هانا کوکلوا» از اسلواکی را شکست داد و در ادامه پس از تساوی صفر بر صفر مقابل «ایوت گورانوا» از بلغارستان با رأی داوران بازنده و به دلیل شکست این رقیب در مبارزه بعدی، از دور رقابتها کنار رفت.

در مسابقات نوبت صبح نیز سارا بهمن یار و فاطمه صادقی به دیدار رده بندی راه یافته و تیم کاتای مردان نیز از دور رقابتها کنار رفتند.

فردا شنبه ۲۳ اسفندماه در روز دوم این مساباقت ابوالفضل شهرجردی در کاتای انفرادی، رزیتا علیپور، شیما آل سعدی، ذبیح الله پورشیب و سجاد گنج زاده به روی تاتامی می‌روند

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39gkaq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مرخص شدن روحانی از بیمارستان پس از عمل جراحی