تاریخ انتشار: 1395/04/27 22:32
رئیس هیات تکواندو استان البرز در گفت و گو با فرتاک ورزشی:
کد خبر: 273375

محمد نوذری: امیدوارم تکواندو بهترین نتایج المپیک را بگیرد

ایران به عنوان یکی از قطب های اصلی تکواندو جهان مطرح است و در این راستا در بخش بانوان و آقایان چهار تکواندو کار وجود دارند که دو نفر از آنها با استان البرز اختصاص دارد.
محمد نوذری: امیدوارم تکواندو بهترین نتایج المپیک را بگیرد

رئیس هیات تکواندو استان البرز در گفت و گو با سرویس رزمی فرتاک ورزشی ابراز امیدواری نمود که نتایج تکواندوکاران ایران در بازیهای المپیک ریو  نسبت به دوره های گذشته درخشش بیشتری داشته باشند.

محمد نوذری در ادامه سخنان خود افزود: میدان المپیک شرایط خاص خود رو داشته و .میدانی سخت و نفس گیر  است که امیدوارم با شناختی که از این قهرمانان داریم بتوانند بهترین نتایج را کسب کنند.

کیمیا علیزاده

 

وی در ادامه گفت: خوشبختانه علاوه بر این که از سوی وزارت ورزش و جوانان جوایزی را برای قهرمانان در نظر می گیرند ، شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج نیز به مدال آوران المپیک به ترتیب:  پنجاه  میلیون تومان برای مدال طلا ، سی  میلیون تومان مدال نقره و  بیست میلیون تومان برای کسب مدال برنز در نظر گرفته اند.

خدا بخش

 

رئیس هیات تکواندو استان البرز در ادامه افزود: البته قبل از اعزام هم ده میلیون تومان به ورزشکاران و پنج میلیون تومان نیز به مربیان استان البرز پرداخت خواهد شد که جا دارد از آنها تقدیر و تشکر نمایم.

نوذری در پایان سخنان خود گفت: در تکواندو چهار ورزشکار در مسابقات المپیک از سوی ایران شرکت می کنند که در این راستا دو نفر از استان البرز به نام های مهدی خدابخش و کیمیا علیزاده حضور دارند که به عبارتی 50 درصد ورزشکاران حاضر در المپیک در رشته تکواندو را ورزشکاران این استان تشکیل می دهند که این اهمیت استان البرز  را  در این ورزش می رساند و از طرفی اولین بانوی ورزشکار در استان البرز در تمامی رشته های ورزشی، سرکار خانم کیمیا علیزاده است  که این هم افتخاری دیگر برای تکواندو این استان می باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48kovn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار