تاریخ انتشار: 1395/05/02 10:49
بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان پسر یادواره شهدای مدافع حرم؛
کد خبر: 272421

تهران فاتح پیکارهای قهرمانی تکواندو نوجوانان کشور

تهران، قهرمان پیکارهای تکواندو نوجوانان ایران شد.
تهران فاتح پیکارهای قهرمانی تکواندو نوجوانان کشور

به گزارش سرویس رزمی فرتاک ورزشی، تیم استان تهران فاتح پیکارهای قهرمانی تکواندو نوجوانان کشور که در پایتخت جریان داشت و جمعه شب به پایان رسید، شد.

مسعود لشکری دبیر هیات تکواندو استان تهران روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: تیم منتخب تکواندو نوجوانان پسر استان تهران توانست با کسب چهار نشان طلا و یک برنز در رقابت های کشوری، قهرمانی خود را در خانه تکواندو جشن بگیرد.

وی تصریح کرد: نشان های طلا تیم تکواندو منتخب استان تهران توسط امیر ولی پور(وزن اول)، ابراهیم صفری(وزن چهارم)،سپهر کفایتی(وزن هفتم) و امیرحسین وقوعی آذر(وزن نهم) و یک برنزامید محمدی(وزن پنجم) حاصل شد که در مجموع 69 امتیاز این تیم عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را از آن خود کرد.

لشکری خاطر نشان کرد: تیم مازندران با کسب دو مدال طلا، یک نقره، یک برنز و 54 امتیاز عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد و تیم البرز با دو مدال طلا، دو برنز و 49 امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.

بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان پسر یادواره شهدای مدافع حرم، با حضور283 هوگوپوش در قالب 32 تیم و از 31 استان کشور به میزبانی خانه تکواندو فدراسیون برگزار شد.

تیم منتخب استان تهران با حضور 10 هوگوپوش برتر و با هدایت رحیم صالحی به عنوان سرمربی، داود حبیب زاده و مهدی سلیمانی به عنوان مربی در این دوره از رقابت ها حضور داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xrvdz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خوشحالم که تکواندوکاران همدان مزد زحمات خود را گرفتند
رییس هیات تکواندو استان همدان در کفتگوبا فرتاک ورزشی:

افتخاری: کیفیت مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور بسیار بالاست
قهرمان اسبق تکواندو جهان در گفت گو با فرتاک ورزشی: