تاریخ انتشار: 1395/05/04 15:57
کد خبر: 271987

عرفان ناظمی، فنی ترین تکواندو کار نوجوان کشور

یست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو کشور در رده سنی نوجوانان پسر به مدت دو روز در خانه تکواندو تهران برگزار شد و در پایان عرفان ناظمی فنی ترین بازیکن این دوره از مسابقات انتخاب شد.
عرفان ناظمی، فنی ترین تکواندو کار نوجوان کشور

به گزارش سرویس رزمی فرتاک ورزشی و به نقل از هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی، بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور با حضور 32 تیم از استان‌های کشور برگزار شد که در این مسابقات تیم تکواندو منتخب استان آذربایجان‌شرقی با کسب دو مدال طلا و دو مدال برنز به مقام چهارم کشوری دست یافت. عرفان ناظمی تکواندوکار وزن هشتم استان آذربایجان‌شرقی بعنوان فنی‌ترین تکواندوکار در مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان پسر انتخاب شد.

در این رقابت‌ها عرفان ناظمی (وزن هشتم) و امیرمحمد بخشی (وزن ششم) موفق به کسب مدال طلا شدند و محمد زنبقی (وزن نهم) و علی نافع (وزن دهم) مدال برنز این دوره را بدست آوردند.

رنجبرپور (رییس هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی) ضمن تشکر و تبریک به عرفان ناظمی و مربی این تکواندوکار گفت: حسن فلاحی‌راد (مربی اسبق تیم‌ملی) به عنوان مربی این تکواندوکار از توان فنی بالایی برخوردار است و تاکنون شاگردان زیادی را در سطح آسیایی و جهانی پرورش داده است و از او می‌توان بعنوان یکی از سرمایه‌های تکواندو کشور و استان نام برد.

وی در ادامه افزود: با وجود مربیان توانمند و بازیکنان خوب این استان، عمده مشکل بازیکنان این استان را می‌توان عدم آشنایی با سیستم بازی با هوگوهای الکترونیکی عنوان کرد و حل این مشکل را در اولویت برنامه‌های این هیات قرارداد که با تامین این هوگو و آشنایی با نحوه امتیازگیری در سیستم الکترونیکی در سال‌های آینده شاهد رشد و شکوفایی چشمگیر از لحاظ کسب مدال در سطح کشوری خواهیم بود.

لازم به ذکر است؛ هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی یکی از هیات‌های فعال و پرافتخار است که هم اکنون بیش از 7000 تکواندوکار در گروه مردان و زنان در این هیات به تمرین می‌پردازند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ogn5g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



کاشانی، رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون تکواندو شد