تاریخ انتشار: 1395/05/06 23:09
کد خبر: 271491

نشست هم اندیشی کمیته های هیات تکواندو یزد

نشست هم‌اندیشی کمیته‌های هیات تکواندو استان یزد برای بررسی و بهبود فعالیت‌های هیات تکواندو استان روز گذشته (سه شنبه) در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
نشست هم اندیشی کمیته های هیات تکواندو یزد

 به نقل از هیات تکواندو استان یزد، نشست هم‌اندیشی کمیته‌های هیات تکواندو استان یزد برای بررسی مسائل مربوط به تیم نونهالان، مسابقات المپیاد بسیج، دوره داوری و مربیگری درجه 3، برنامه‌های هیات تا پایان سالجاری، میزبانی شهرستان بافق در لیگ برتر و دسته یک خردسالان و نونهالان و همچنین بهبود روند این فعالیت‌ها، روز گذشته (سه شنبه) در محل سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

حسین وحیدی (مسئول کمیته مسابقات تکواندو استان) از میزبانی استان یزد در مسابقات قهرمانی کشور، رده‌سنی خردسالان، از 17 تا 20 شهریورماه سال جاری خبر داد و گفت: در این رویداد مهم مسابقات گروه پسران در 2 روز نخست این رقابت‌ها و مسابقات گروه دختران بعد از آن برگزار خواهد شد.

وحیدی در پایان سخنان خود یادآور شد این مسابقات یک اتفاق ورزشی بزرگ در استان خواهد بود و می‌تواند جهشی در مطرح شدن و پیشرفت تکواندو استان باشد و نیاز به همکاری همه جانبه کلیه مسئولین هیات تکواندو، اداره ورزش و رسانه ها خواهد داشت.

مهدی آخوندی، مسئول کمیته داوران تکواندو استان از دعوت زنان تکواندوکار یزدی برای اولین بار به عنوان داور در مسابقات کشوری سخن به میان آورد. در ادامه نشست، علی میرزاییان (دبیر هیات تکواندو استان یزد) از برنامه‌های آتی در سالجاری خبر داد و شیوه برگزاری المپیاد بسیج (22 مردادماه) را بررسی کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vp6gz

آخرین اخبار